پیروزی خانگی ملوان مقابل سایپای تهران در جام حذفی
پیروزی خانگی ملوان مقابل سایپای تهران در جام حذفی

دو تیم سایپا و ملوان در دیداری از جام حذفی فوتبال این به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود ملوان به پایان رسید.

به گزارش افق انزلی، از مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران یادواره آزادسازی خرمشهر و از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز جمعه ۷اردیبهشت تیم ملوان در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران انزلی به مصاف تیم سایپا تهران رفت.

***داوران مسابقه:

داوری این دیدار بر عهده مهرداد خسروی با کمک‌های هیوا بهمنی و هیمن نوربخش است.

***ترکیب ملوان بندرانزلی:

افشار صداقت، آرمان اکوان، میلاد باقری، ابوذر صفرزاده، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، پرهام موقعری، محمدرضا بردبار، مهران احمدی، محمد عمری و محمدرضا سلیمانی

سرمربی: مهدی تارتار

***ترکیب سایپای تهران:

نیما علی‌پور، رضا فرجی، محمدحسین خسروی، سیدمحمد طاها طباطبایی، رامین آقالو، احسان هادیان، محمود شفیعی، احسان جودکی، امیرحسین نعمتی و علیرضا ملکی

سرمربی: مجتبی سرآسیایی

این دیدار در در پایان ۹۰ دقیقه تنها دو گل داشت و هیچکدام از تیم‌ها نتوانستند در پایان وقت‌های قانونی نتیجه را به سود خودشان تمام کنند.

***شرح گل‌ها

ملوان ۱-۰ سایپا (محمد عمری دقیقه ۶۷): حرکت قاضی پور از کنار محوطه جریمه با برخورد خسروی همراه شد و داور به سود این تیم اعلام پنالتی کرد که عمری توانست پنالتی خود را خلاف جهت علیپور وارد دروازه کند.

ملوان ۱-۱ سایپا (محمدحسین خسروی دقیقه ۶۸): ارسال بافقی در محوطه جریمه با ضربه سر خسروی همراه شد و این بازیکن موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند..

 

ملوان در ۹۰ دقیقه ده‌ها موقیعت روی دروازه سایپا خلق کرد که برخی از آنها به دلیل اشتباهات داوری و برخی دیگر به دلیل عدم دقت بازیکنان و همراه نبودن شانس تبدیل به گل نشدند و شاید تیم سایپا تنها یک موقعیت جدی در این دیدار داشت که همان هم وارد دروازه ملوان شد تا کار به وقت‌های اضافه بکشد.

***وقت‌های اضافه:

در نیمه اول وقت‌های اضافه این دیدار بازی بسیار سرد و کسل کننده دنبال شد و تعویض‌های ملوان هم نتوانست گره این بازی را در خانه باز کند.

در نیمه دوم وقت‌های اضافه کار به دلیل ضعف بدنی بازیکنان سایپا کفه ترازو به سود ملوانی‌ها سنگین‌تر بود و قوهای سپید موفق شدند چند موقیت خطرناک پیاپی روی دروازه تیم تهرانی ایجاد کنند. که در نهایت در دقیقه ۱۱۸  و روی ضربه حسین صادقی موفق به باز کردن دروازه سایپایی‌ها شدند.

شرح گل:

ملوان ۲-۱ سایپا (حسین صادقی دقیقه ۱۱۹): درست در آخرین لحظه این بازی، صادقی برگه صعود ملوان به مرحله بعد را امضا کرد. ارسال صفرزاده از سمت چپ روی پای صادقی نشست و این بازیکن به زیبایی هر چه تمام‌تر گل برتری را به ثمر رساند.