سرعت‌گیرهای انزلی کم می‌شود
سرعت‌گیرهای انزلی کم می‌شود

فرماندار انزلی در جلسه شورای ترافیک شهرستان از کاهش سرعت‌گیرهای شهرستان خبر داد.

‌به گزارش افق انزلی پس از ابراز نارضایتی مردم گیلان نسبت به تعداد سرعت‌گیرها در جاده‌های استان، اسدالله عباسی استاندار گیلان در جلسه شورای برنامه ریزی گیلان در تاریخ ۳۱ تیرماه با انتقاد از تعدد سرعت‌گیرهای غیراستاندارد در این استان، به معاون عمرانی خود دستور داد تا سرعت‌گیر جاده‌های گیلان تا تاریخ ۳۱ مرداد ماه، به میزان ۳۰ درصد کاهش یابد و در غیر این صورت بودجه دستگاه‌های مرتبط قطع خواهد شد.

پس از دستور استاندار جلسات شورای ترافیک در شهرهای مختلف گیلان از جمله بندرانزلی در راستای اجرای این دستور در حال برگزاری است.

فرماندار انزلی در ششمین جلسه شورای ترافیک شهرستان با بیان اینکه مطابق دستور استاندار گیلان می‌بایست نسبت به کاهش سرعت‌گیرهای غیر مجاز اقدامات لازم انجام شود، گفت: بیشتر سرعت‌گیرها در سطح شهرستان از استانداردهای لازم مطابق دستور العمل سازمان استاندارد برخوردار نبوده و ادارات ذی‌ربط می‌بایست نسبت به حذف، استانداردسازی و به روزرسانی سرعت‌گیرهای سطح شهرستان اقدام نمایند.

پورخوش سعادت با اشاره به اینکه دلیل احداث سرعت‌گیرها می‌بایست در ابتدا مشخص شود و سپس با دلایل علمی و منطقی نسبت به روز رسانی آن‌ها اقدام کرد، افزود: راه حل تمام مشکلات برخورد علمی با مسائل و تکیه بر دانش بومی است.