بلاتکلیفی عجیب در ملوان، تارتار به انزلی نرفت!
بلاتکلیفی عجیب در ملوان، تارتار به انزلی نرفت!

ملوان انزلی روزهای عجیب و غریبی را سپری می‌کند؛ تمرینات این تیم بدون مهدی تارتار شروع شده و مشخص نیست چه آینده‌ای در انتظار آنها است.

با گذشت یک هفته از اعلام سرمربیگری مهدی تارتار در ملوان انزلی اما این سرمربی باتجربه هنوز به انزلی سفر نکرده و تمرینات این تیم هم بدون تارتار شروع شده است.

تارتار اگرچه با احمد دنیامالی نماینده مردم انزلی در مجلس به نمایندگی از باشگاه ملوان به توافق نهایی رسیده اما با گذشت حدود یک هفته هنوز قراردادش به امضا نرسیده و همین موضوع موجب ناراحتی این سرمربی شده است.

از این رو تارتار برای شروع تمرینات ملوان از روز شنبه حسین پاشایی، محمد نوری، حسین اینانلو و یک مربی بدنساز را به عنوان دستیاران خود به انزلی فرستاده اما خودش هنوز به انزلی نرفته و تمرینات ملوان نیز زیر نظر دستیاران تارتار انجام می‌شود.

این اتفاقات در شرایطی رخ داده که هنوز مدیرعامل باشگاه ملوان مشخص نشده است؛ در این باره گفته می‌شود پژمان نوری یا آرش فهمیده مدیرعامل بعدی هستند اما اختلافات باعث شده تا مدیرعامل معرفی نشود و از طرفی امضای قرارداد تارتار هم به تعویق بیفتد.

بلاتکلیفی عجیب مدیریتی در باشگاه ملوان در حالی اتفاق افتاده که همه تیم‌های لیگ برتر با سرو شکل دادن به وضعیت نیمکت خود و امضای قرارداد سرمربی و دستیاران کار خود را در نقل و انتقالات استارت زده‌اند و به دنبال آماده سازی مناسب برای حضور در لیگ بیست و سوم هستند. ملوانان اما به خاطر بلاتکلیفی مدیریتی هنوز حتی قرارداد سرمربی خود را امضا نکرده‌اند، چه برسد به شروع پروسه جذب بازیکن برای فصل جدید.

باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی درباره ملوان رخ می‌دهد؛ چیزی که مشخص است، باشگاه پرطرفدار و ریشه‌دار شمال کشور مشکلات زیادی را پشت سر می‌گذارد و چه بسا با ادامه روند کنونی تارتار که هنوز قراردادی نیز ندارد، از تصمیم خود برای رفتن به انزلی پشیمان شود و عطای ماندن را به لقای آن ببخشد. موضوعی که می‌تواند دردی دیگر بر دردهای ملوانان اضافه کند.

  • منبع خبر : ورزش 3