ملوان ۱ – استقلال خوزستان ۲؛ شکست ثانیه‌های پایانی ملوان
ملوان ۱ – استقلال خوزستان ۲؛ شکست ثانیه‌های پایانی ملوان

تیم فوتبال ملوان انزلی در هفته نهم رقابت‌های لیگ یک مقابل استقلال خوزستان تن به شکست دو بر یک داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق انزلی دو تیم فوتبال ملوان انزلی و استقلال خوزستان در هفته نهم رقابت‌های لیگ یک از ساعت ۱۵ در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف یکدیگر رفتند.

ترکیب ملوان بندرانزلی:

مبین عشایر، حافظ یعقوبی، حامد محمودی، خشایار زبرجد، محمدرضا محرمی، فربد بلوک باشی، میلاد کمندانی، پرهام صیاد برهانی، سعید حلافی، هادی حبیبی نژاد و ارسلان تفضلی.

سرمربی: محمد احمدزاده

ترکیب استقلال خوزستان:

فرزین گروسیان، احمد آل نعمه، رضا یزدان دوست، علیرضا دغاغله، علی هلیجی، خیرالله ویسی آرا، میثم کریمی، حکیم نصاری، فرید امیری، سعید عنافچه، وحید خشتان

قوهای سپید نتوانسته‌اند پس از گذشت هشت هفته از رقابت‌های لیگ یک رتبه‌ای بهتر از هفدهمی در جدول ۱۸ تیمی این رقابت‌ها کسب کنند، شاگردان احمدزاده تنها شهرداری تبریز را پایین‌تر از خود در جدول می‌بینند و با کسب دو امتیاز یکی از کاندیداهای سقوط به لیگ دسته دوم هستند.

در سوی مقابل استقلال خوزستان با کسب شش امتیاز در مکان چهاردهم جدول ایستاده است، این تیم به‌تازگی سرمربی خود را تغییر داده است و باانگیزه بالایی در هفته نهم به میدان می‌رود.

حاصل تلاش دو‌ تیم در نیمه نخست ثمری در بر نداشت و با تساوی راهی رختکن شدند؛ نیمه دوم ملقب به نیمه مربیان آبستن حوادث بسیاری بود.

اشتباه مدافعین ملوان توپ را در اختیار علی هلیچی قرار داد، این بازیکن در دقیقه ۵۱ با شوتی سرکش از فاصله‌ای سی متری نخستین گل مسابقه را زد.

ملوان پس‌ از این گل بازی انتحاری را در دستور کار قرار داده و در دقیقه ۷۲ روی خطای هند صاحب یک ضربه پنالتی شدند، این توپ توسط سعید حلافی گل تساوی بازی را رقم زد.

اشتیاق ملوان پس از گل تساوی مضاعف شد ولی این استقلالی‌ها بودند که در ضد حمله‌ای خطرناک صاحب یک ضربه پنالتی شدند، این ضربه توسط نصاری به دیرک عمودی دروازه اصابت کرد تا بازی همچنان با تساوی دنبال شود.

درحالی‌که هواداران حاضر در ورزشگاه از نتیجه تساوی خشمگین بودند، این استقلال بود که در دومین دقیقه از وقت‌های اضافی مسابقه در ضد حمله‌ای خطرناک توسط دغاغله به ‌گل دست پیدا کرد و شکست دو بر یک برای ملوانان رقم خورد.