ضدانقلاب و منافقان برای اتفاقات روزهای اخیر از قبل برنامه‌ریزی کرده بودند
ضدانقلاب و منافقان برای اتفاقات روزهای اخیر از قبل برنامه‌ریزی کرده بودند

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس گفت: ضدانقلاب و منافقان برای اتفاقات روزهای اخیر از قبل برنامه‌ریزی کرده بودند اما تمام نقشه‌های آنان با حضور مردم در صحنه خنثی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق انزلی با بیان اینکه وی شدیداً شیوه عمل اراذل و اوباش و جریان‌های منافق و سلطنت‌طلب را که در پیش گرفته شده محکوم می‌کند اظهار داشت: ضدانقلاب و منافقان برای اتفاقات روزهای اخیر از قبل برنامه‌ریزی کرده بودند اما تمام نقشه‌های آنان با حضور مردم در صحنه خنثی شد.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس با بیان اینکه نحوه اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین و زمان اجرای آن مناسب نبوده است عنوان کرد: به عقیده بنده اغتشاشات و ناآرامی‌هایی که در چند روزه اخیر شاهد آن بودیم یکباره به وجود نیامده و گروهک‌های معاند، منافقین و سلطنت‌طلبان به صورت تشکیلاتی برای آن برنامه‌ریزی کرده بودند.

عضو کمیسیون عمران مجلس نوع عملکرد دولت را برای افزایش قیمت بنزین زمینه‌ساز ایجاد این مشکلات و گرفتاری‌ها دانست و تصریح کرد: مردم کشورمان مردمی بابصیرت و آگاه هستند از سویی دیگر فرمایشات مقام معظم رهبری در باب مسأله امنیت کشور اسلامی برای همه قابل درک بوده و از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی با تأکید بر اینکه وی به شدت شیوه‌ای که توسط اخلالگران و جریان‌های منافق و سلطنت‌طلب در پیش گرفته شده را محکوم می‌کند ابراز داشت: باید با این افراد اخلالگر برخورد جدی انجام شود از طرف دیگر اطمینان دارم با راهپیمایی‌های چند روز آینده مواضع مردم ایران اسلامی برای دشمنان و استکبار جهانی مشخص می‌شود.

خسته‌بند خنثی شدن شیوه‌هایی که دشمن هرچند وقت یکبار با استفاده از آن قصد ضربه زدن به نظام و انقلاب دارد را توسط مردم مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: با توجه به اینکه انتخابات مجلس را نیز به زودی در پیش داریم شایسته بود برای اجرایی کردن طرح اصلاح قیمت بنزین و زمان آن برنامه‌ریزی بهتری از سوی دولت انجام می‌شد.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس با تأکید بر اینکه قانونگذار به دولت اجازه افزایش ۲۰ درصدی قیمت بنزین به طور سالانه را از قبل داده بود خاطرنشان کرد: با وجود تمام اشتباهات انجام شده، برای حفظ آرامش و امنیت کشور و جهت جلوگیری از فعالیت جبهه ضدانقلاب نباید اجازه دهیم دشمنان از این موضوع سوء استفاده کنند.

وی از نقشه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، صهیونیست‌ها و کشورهای مرتجع عربی برای بردن فضای کشورمان به سمت اغتشاش و ناامنی سخن گفت و تصریح کرد: مردم بار دیگر با حضور خود تمام نقشه‌ها و برنامه از پیش طرح‌ریزی شده دشمنان را به هم زدند و از انقلاب اسلامی، نظام و خط ولایت پاسداری کردند.

  • منبع خبر : تسنیم گیلان