سرمربی ملوان: از دست دادن موقعیت‌های گل به‌دلیل جوان‌گرایی تیم است
سرمربی ملوان: از دست دادن موقعیت‌های گل به‌دلیل جوان‌گرایی تیم است

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: بازیکنان با تمام وجود برای کسب پیروزی تلاش کردند ولی از دست دادن موقعیت‌های گل به‌دلیل جوان‌گرایی تیم است.

به گزارش پایگاه خبری افق انزلی آرتا منهاجی سه شنبه شب در کنفرانس خبری پس تساوی تیمش در برابر داماش گیلان اظهار کرد: این بازی، دربی گیلان محسوب می شود و بازیکنان ملوان بندرانزلی با تمام وجود برای کسب پیروزی تلاش کردند اما نتیجه ، به گونه ای دیگر رقم خورد.

وی به تمرین دیرهنگام بازیکنان تیمش اشاره و خاطرنشان کرد: فرصت کمی برای تمرین در اختیار داشتم در حالی که بازیکنان داماش، دو ماه است که در حال تمرین هستند.

منهاجی با بیان اینکه دیر شروع شدن تمرینات بر قدرت بدنی بازیکنان نیز تاثیر گذاشت، تاکید کرد: برای ایجاد هماهنگی بین بازیکنان ملوان، به زمان بیشتری نیاز داریم و در چند روز آینده بازیکنان جدیدی به‌ تیم ملوان بندرانزلی اضافه می‌شوند.

وی با اشاره به حضور چهار بازیکن از تیم جوانان ملوان در بزرگسالان گفت: از دست دادن موقعیت‌های گل به‌دلیل جوان‌گرایی در تیم ملوان بود.

به گزارش افق انزلی در ادامه رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور و از هفته سوم این مسابقات، داماش در ورزشگاه تختی بندرانزلی میهمان ملوانان بود که در نهایت این بازی حساس و پرحاشیه، با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

  • منبع خبر : ایرنا گیلان