درخشش شمشیرباز گیلانی در مسابقات جایزه بزرگ
درخشش شمشیرباز گیلانی در مسابقات جایزه بزرگ

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان از درخشش محمد رهبری، ورزشکار شایسته گیلانی در مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ اصفهان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق انزلی مرتضی ورزلدوست با اعلام این خبر اظهار کرد: در جریان مسابقات جایزه بزرگ اسلحه سابر در اصفهان محمد رهبری، ملی پوش شایسته گیلانی موفق به کسب مقام قهرمانی و جایزه نقدی این رقابت ها شد.

 

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان گیلان افزود: در جریان این رقابت ها، محمد رهبری ورزشکار شایسته گیلانی به همراه علی پاکدامن دیگر ملی پوش رشته شمشیربازی با برتری برابر حریفان خود به دیدار نهایی این مسابقات راه یافتند.

 

وی ادامه داد: در دیدار نهایی و فینال این مسابقات، محمد رهبری از گیلان توانست با نتیجه ۱۵ بر ۹ حریف ملی پوش خود را شکست دهد تا فاتح رقابت های جایزه بزرگ اسلحه سابر یادواره روزبه سرهنگ پور شود و جایزه نقدی سه هزار دلاری این مسابقات را از آن خود کند.

 

ورزلدوست بیان کرد: محمد رهبری که تاکنون در مسابقات مختلف بین المللی، آسیایی و جهانی درخشیده در این رقابت ها نیز قدرتمند ظاهر شد و با غلبه برابر ملی پوشان و همچنین چند شمشیرباز خارجی، موفق به کسب مقام قهرمانی شد.

 

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: در مسابقات شمشیربازی یادبود روزبه سرهنگ پور شمشیرباز فقید کشورمان، شمشیربازانی از کشورهای عراق و جمهوری آذربایجان در کنار سابریست های کشورمان در اصفهان به رقابت پرداختند.

 

  • منبع خبر : ایسنا