حماسه اشک و خشم در تهران/ مردم ایران خواهان انتقام سخت از آمریکا هستند
حماسه اشک و خشم در تهران/ مردم ایران خواهان انتقام سخت از آمریکا هستند

مردم قهرمان پرور و شهید پرور جمهوری اسلامی امروز با حضور باشکوه خود در تهران حماسه ای بی نظیر آفریدند که باید آن را در برگهای تاریخ ثبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق انزلی از تهران، جمع کثیری از مردم بندرانزلی و استان گیلان برای شرکت در مراسم تشییع سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی عازم پایتخت شدند.

بر اساس گزارش خبرنگار افق انزلی کثرت جمعیت به اندازه ای بود که راه رفتن در خیابان های تهران به سختی ممکن بود.

مردم که از شهادت حاج قاسم به شدت متاثر بودند با گریه های رهبر انقلاب در میان نماز خشم و اشکشان باهم در آمیخت و در طول مسیر تشییع پیگیر شهید شعارهایی حماسی و ضد استکباری سر می دادند.

مردم با شعار هایی مانند انتقام سخت، نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا، خون بهای سردار فتح قدس است پیام خود را به گوش جهانیان رساندند.

به دلیل ازدحام جمعیت استفاده از وسایل نقلیه عمومی مانند مترو کاری بسیار مشکل بود و برای دسترسی به مترو نیز مردم باید دقایقی طولانی منتظر می ماندند.

خبرنگارانی از ده ها رسانه بین المللی در میان مردم ایران حضور داشتند و به صورت زنده شکوه حماسه تشییع سردار را مخابره می کردند.

به گزارش افق انزلی بیشتر چهره های مطرح و افراد شاخص کشور در این مراسم حضور داشتند و تقریبا تمام مداحان نسل جوان همچون میثیم مطیعی، امیر عباسی، مهدی رسولی و … در مراسم تشییع شهید سلیمانی اقدام به خواندن اشعار حماسی به زبان های فارسی و عربی کردند.

 

اختصاصی/ گزارش تصویری از مراسم تشییع سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در تهران

  • نویسنده : سید منصوری