اسامی نامزدهای تایید شده انتخابات مجلس در بندرانزلی
اسامی نامزدهای تایید شده انتخابات مجلس در بندرانزلی

منابع خبری از اعلام اسامی نامزدهای تایید شده در انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر می دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق انزلی منابع خبری از اعلام نتیجه صلاحیت انتخابات در بندرانزلی خبر می دهند بر این اساس اسامی افرادی که صلاحیت آنها به تایید رسیده به شرح ذیل است:

ستار رجبی، مصطفی سماک، فیروز خوشحال، مهدی شیرین کام، حسن خسته بند، محسن خدابخشی پور، خسرو آرنگ، حسن دادرس، مهدیه نجفیان، عباس حیدری، منصور پورغلامی مرکیه، مهدی جهاندوست خلخالی، محمدعلی علی زاده

به گزارش خبرنگار افق انزلی ۳۱ نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در بندرانزلی نامزد شدند که محمود یوسف زاده از میان آنها حوزه انتخابیه خود را صومعه سرا تغییر داد.

همچنین در بین چهره های شاخصی که صلاحیت آنها تایید و یا احراز نشد می توان از احمد دنیامالی، کریم شعبانی، سید بدرالدین بدری و امیر احمدی فرد نام برد.

نامزدهایی که به رای شورای نگهبان اعتراض دارند می توانند مراتب شکایت خود را از تاریخ ۱۲ تا ۱۴ بهمن ماه عرضه کنند. رای نهایی شورای نگهبان در خصوص این نامزدها ۲۳ بهمن ماه اعلام می شود و غیرقابل تجدید نظر است.

از نکات جالب در این دوره از ثبت نام انتخابات مجلس در بندرانزلی ثبت نام چهار نفر از بانوان این شهرستان بود که در نوع خود کم نظیر بود.