معدوم سازی بیش از ۶۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی
معدوم سازی بیش از ۶۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی

رئیس اداره دامپزشکی لاهیجان با اشاره به کشف فرآورده های غیربهداشتی دامی گفت: بیش از ۶۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در لاهیجان ضبط و معدوم سازی شد.

به گزارش رسانه خبری افق انزلی، علی رسولی رئیس اداره دامپزشکی لاهیجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لاهیجان اظهار کرد: اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی ویژه ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز سال ۱۴۰۳ در این شهرستان همچنان تداوم دارد.

رسولی با بیان اینکه ۲ اکیپ ثابت و سیار به صورت روزانه از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی، رستوران‌ها، کبابی‌ها و دیگر مراکز طبخ بازدید می‌کنند، افزود: تاکنون بیش از ۶۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی که سلامت مردم را به خطر می‌انداخت، ضبط و معدوم شده است.

وی با اشاره به اهمیت حفظ سلامت و بهداشت مواد غذایی، از شهروندان و مسافران محترم تقاضا کرد در هنگام خرید مواد غذایی، به نکات بهداشتی توجه کنند و از مراکز معتبر و دارای مجوز خرید کنند.

رسولی در پایان، از همراهی ادارات بهداشت، صمت، جهاد کشاورزی، تعزیرات و اماکن شهرستان در اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی قدردانی کرد و گفت: شهروندان و مسافران می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، با شماره تلفن ۱۵۱۲ اطلاع دهند.