فهمیده: داوران شجاعت کافی برای سوت زدن علیه سرخابیها را ندارند!
فهمیده: داوران شجاعت کافی برای سوت زدن علیه سرخابیها را ندارند!

مدیرعامل باشگاه ملوان نسبت به بی عدالتی ها در فوتبال ایران معترض شد و گفت این روند باید متوقف شود.

به گزارش افق انزلی آرش فهمیده مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی در مصاحبه اختصاصی با روابط عمومی باشگاه ملوان در خصوص مسابقه روز گذشته تیم‌های پرسپولیس تهران و ملوان بندرانزلی گفت: ابتدا از هواداران عزیزمان تشکر می‌کنم که با وجود سرمای هوا ما را در این مسابقه تنها نگذاشتند و مثل‌ همیشه با حمایت‌شان باعث دلگرمی بازیکنان و عوامل تیم بودند.

 

مسابقه از نظر فنی کم حادثه بود و تیم ما توانست با آنالیز حریف، شرایط را برای پرسپولیس در ورزشگاه آزادی سخت کند. به شکلی که این تیم در حضور هواداران پرشمار خود نتوانست در‌ کل نود دقیقه بیش از دو خطر را روی دروازه ما ایجاد کند. بنابراین فکر می‌کنم باید به کادرفنی و بازیکنان توانمندمان بابت این بازی خوب و هوشمندانه تبریک بگویم.

 

اما متاسفانه به روال گذشته باز هم تیم ما از داوری ضربه خورد، گلی‌ که سرنوشت مسابقه را تعیین کرد در شرایط آفساید به ثمر رسید، پنالتی مسلم ما اعلام نشد، بازیکن حریف باید کارت زرد دوم می‌گرفت و داور محترم یک خطای واضح را به شکل عجیبی در حالی که به صحنه تسلط داشت اعلام نکرد.

 

فکر می‌کنم داوران ما شجاعت کافی برای سوت زدن علیه تیم‌های سرخابی را ندارند، ما همیشه سعی کرده‌ایم به تصمیمات داوران و فدراسیون احترام بگذاریم، اما می‌بینیم که ادامه این روش و منش هیچ تاثیری ندارد. هواداران از ما انتظار دارند که پیگیر حق و حقوق از دست رفته تیم‌مان باشیم. قصد فشار آوردن به داوران محترم را ندارم اما تیم ما که با بودجه محدود و با هزینه شخصی اداره می‌شود مسابقات حساسی با تیم‌های متمول بالای جدول دارد که در تعیین تیم‌های صعود کننده به آسیا تاثیرگذار است. امروز با آقای تاج به شکل حضوری صحبت کردم، با سایر دوستان در فدراسیون هم جلسه خواهم گذاشت. این رویه ناعادلانه به هر ترتیب باید تغییر کند، انتظار داریم کمیته محترم داوران نسبت به جریمه داورانی که اشتباهات تاثیرگذار در بازی‌های متعدد نسبت به تیم ملوان دارند اقدام نماید و فدراسیون فوتبال نیز هر چه سریع‌تر برای ورود VAR و امکانات داوری تلاش کند.