مصالح مورد نیاز برای تکمیل پروژه های نیمه تمام آستارا تامین می‌شود
مصالح مورد نیاز برای تکمیل پروژه های نیمه تمام آستارا تامین می‌شود

موسی فکور در جلسه شورای مسکن آستارا اظهار کرد: پروژه های پل مواصلاتی آستارا-تالش، بزرگراه آستارا-آستارا، پایانه جدید مرزی، پل روگذر مسیر باغچه سرا، مسکن ملی و جاده کمربندی آستارا-اردبیل از جمله پروژه های مهم شهرستان است.

به گزارش افق انزلی ، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان اظهار کرد: تکمیل پروژه های نیمه تمام در آستارا که بیشتر آنها جنبه ملی دارد، ضروری است، بنابراین مصالح مورد نیاز برای تکمیل و بهره‌برداری از آنها بزودی تامین می‌شود.

موسی فکور در جلسه شورای مسکن آستارا در جمع تعدادی از مدیران کل در فرمانداری این شهرستان افزود: پروژه های پل مواصلاتی آستارا-تالش، بزرگراه آستارا-آستارا، پایانه جدید مرزی، پل روگذر مسیر باغچه سرا، مسکن ملی و جاده کمربندی آستارا-اردبیل از جمله پروژه های مهم شهرستان است.

وی افزود: ادارات صمت و دستگاه های متولی باید پیگیری‌های لازم را در این راستا انجام دهند و اگر با مشکل مواجه شدند از طریق استانداری پیگیری کنند زیرا این پروژه ها جنبه ملی دارند.

فکور بیان کرد: از ۴۰۰ واحد باقیمانده مسکن مهر در آستارا، ۳۰۰ واحد به زودی به مرحله بهره برداری خواهد رسید و تحویل متقاضیان خواهد شد.

وی اظهار کرد: در حوزه مسکن ملی ۸۱۲ واحد در شهرستان آستارا در دست اجراست و از این بین ۲۰۰ واحدی که متعلق به نیروهای مسلح است پیشرفت خوبی دارد اما ۶۱۲واحد پیشرفت رضایت بخشی ندارد.

معاون عمرانی استاندار گیلان گفت: در زمینه تامین زمین برای ساخت مسکن ملی در آستارا مشکل خاصی نداریم و از متقاضیان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی انتظار داریم آورده های خود را برای پیشبرد پروژه ارائه دهند.