اقدام جدید ملوان برای بهبود کیفیت چمن «سن سیروس»
اقدام جدید ملوان برای بهبود کیفیت چمن «سن سیروس»

باشگاه ملوان بندر انزلی برای اصلاح چمن ورزشگاه مرحوم سیروس قایقران اقدامی جدید در دستور کار دارد.

افق انزلی: چمن ورزشگاه مرحوم سیروس قایقران بندر انزلی در فصل بیست‌وسوم لیگ برتر با مشکلات محسوسی مواجه بوده است، ورزشگاهی که با عنوان «سن سیروس» در میان هواداران این تیم شمالی شناخته می‌شود.
با اینکه شاگردان تارتار پیروزی پُرگلی را مقابل فولاد در هفته سوم لیگ برتر تجربه کردند، اما موضوع کیفیت پایین چمن ورزشگاه مرحوم قایقران قابل یادآوری بود و این دغدغه ایجاد شده است که با افزایش میزان بارندگی در فصول پاییز و زمستان مشکلات بزرگ‌تری به وجود آید.
دلیل کیفیت بد چمن ورزشگاه قایقران انزلی/ جنس چینی به داد می‌رسد؟
طبق بررسی‌های صورت گرفته، خرید یا اجاره دستگاه‌های هوادهی می‌تواند برای اصلاح کیفیت چمن تأثیر بالایی داشته باشد.
پیگیری‌ها حاکی از آن است که باشگاه ملوان فعلاً به‌صورت اجاره‌ای از دستگاه هوادهی چمن بهره‌برداری می‌کند تا در زمان و شرایط مناسب برای واردات دستگاه مذکور از کشور چین اقدام کند.
انتخاب پیمانکار، همچنین رسیدگی و نگهداری چمن ورزشگاه قایقران از جمله وظایف رامبد رشیدی قائم مقام باشگاه ملوان است. رشیدی در مورد دلایل کیفیت بد چمن ورزشگاه سیروس قایقران انزلی به خبرنگار تسنیم گفت: برای این کیفیت زمین دو دلیل وجود دارد. دلیل اول گرمای مربوط به فصل است که در انزلی وجود دارد و در حدفاصل یک ماه اخیر بارش باران در شهر داشتیم. این موضوع باعث شد مانند سال گذشته، آب در سطح چمن بماند و شاهد بروز قارچ باشیم.