پایگاه هوایی و مرکز جاسوسی رژیم صهیونیستی مورد هدف قرار گرفت
پایگاه هوایی و مرکز جاسوسی رژیم صهیونیستی مورد هدف قرار گرفت

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان اصفهان با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی قدرت هشتادساله رژیم صهیونیستی را به باد داد، گفت: جبهه مقاومت در چند وقت گذشته توانمندی‌های خود را به خوبی نشان داد و مردم فلسطین به خوبی از رزمندگان خود حمایت کردند و خون شهدا را به روشنی راه به چشمان خود می‌زدند.

به گزارش افق انزلی ، سردار مجتبی فداء فرمانده سپاه صاحب‌الزمان اصفهان عصر امروز در یادواره شهید محمدعلی حق بین در مسجد جامع لنگرود با بیان استان گیلان خطه سردار جنگل و مبارزات علیه استکبار، دیار هشت هزار شهید و خط مقدم مبارزه با شوروی سابق را دارد، اظهار کرد: این خطه از ایران دارای شهدا و علمای بزرگی است که در کل کشور زبانزد عام و خاص است.

 

وی با بیان اینکه انگلیس در یکصد سال پیش رضا خان را به عنوان شاه بر مسند قدرت ایران قرار داد تا برنامه‌های آنان را اجرا کند، گفت: یکی از کارهای رضاشاه بعد از قدرت گرفتن، قتل عام بزرگان عشایر و قبیله‌ها برای جلوگیری از قیام آنان و زهرچشم گرفتن از مردم قود و با قیام‌های مردمی علیه رژیم ستم شاهی به شدت مقابله کرد و هرکسی کوچکترین نقدی اگر می‌کرد به شدت با آنان برخورد می‌شد.

 

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان اصفهان با بیان اینکه بعد از مدتی انگلیس، رضاشاه را عزل کرد و کسی که به عنوان شاه ایران بود هیچ مقاومتی نکرد، افزود: محمدرضاشاه برای اینکه شاه ایران شود همه شروط انگلستان را چشم بسته قبول کرد که یکی از آن شروط سهم چهل درصدی انگلیس از نفت ایران بود و شصت هزار مستشار خارجی در ایران حضور داشتند و کسی جرأت حرف زدن به آنان نبود.

 

فداء با بیان اینکه وضعیت قبل و بعد از انقلاب از نظر مقاومت و پیشروی قابل مقایسه نیست، تصریح کرد: ایران در دوران شاه همه کالاها را وارد می‌کرد و حتی خارجی‌ها از ایران حق توحش می‌گرفتند ولی انقلاب اسلامی برای مردم ایمان و اقتدار را به وجود آورد و با انقلاب اسلامی وضعیت قدرت در منطقه تغییر کرد و ایران جزو قدرت‌های منطقه شد.

وی با بیان اینکه ایران در زمان شاه، حیات خلوت آمریکا و اروپا بود و هر کاری که می‌خواستند در این کشور انجام می‌دادند، گفت: هنوز مردم مزه پیروزی انقلاب اسلامی را نچشیده بودند که آمریکا و اروپا دشمنی و فتنه‌انگیزی خود علیه ایران و انقلاب اسلامی را آغاز کردند که در همان روزهای اول انقلاب ترور شخصیت‌های برجسته و ترورهای خیابانی و بمب‌گذاری را شکل دادند.

 

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان اصفهان با بیان اینکه نخستین کسی که مسیله فلسطین را زنده و احیا کرد امام خمینی بود، افزود: امام خمینی شرایطی را محیا کرد که مسئله فلسطین به صدر مطالبات مسلمانان قرار گیرد.

 

فداء با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی قدرت هشتادساله رژیم صهیونیستی را به باد داد، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی نزدیک به ۳۵ هزار نفر بی‌گناه شهید کرد و حتی همراه بیمار را هم با خمپاره تکه تکه کردند که بدترین نوع فجایع توسط این رژیم در چند وقت گذشته رقم خورد ولی مجامع جهانی مدعی حقوق بشر اقدامی برای جلوگیری از جنایات رژیم صهیونیستی نکردند.

 

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در جهان منفور بود و منفورتر شد، افزود: جبهه مقاومت در چند وقت گذشته توانمندی‌های خود را به خوبی نشان داد و مردم فلسطین به خوبی از رزمندگان خود حمایت کردند و خون شهدا را به روشنی راه به چشمان خود می‌زدند.

 

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان اصفهان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در باتلاق بزرگی قرار گرفته و حمله به کنسولگری ایران در سوریه برای برهم زدن موازنه قدرت در منطقه بود که اشتباه بزرگی کرد، گفت: ایران برای پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی، دوازده روز بعد اقدام کرد تا در زمین نتانیاهو بازی نکند و قبل از اعلام اجرای عملیات وعده صادق به آنان اعلام شده بود که انتقام گرفته می‌شود که موشک‌های ایرانی بعد از گذشتن از پنج لایه سامانه پدافندی به مناطق مدنظر در رژیم صهیونیستی بر زمین خورد.

 

فداء با بیان اینکه عملیات وعده صادق نشان دادن تجهیزات و قدرت ایران از رژیم صهیونیستی که مدعی گنبد آهنین بود قوی‌تر است، افزود: پایگاه هوایی و مرکز جاسوسی رژیم صهیونیستی دو نقطه‌ای بود که مدنظر ایران بود که موشک‌های ایران با قدرت بر نقاط مدنظر در سرزمین‌های اشغالی بر زمین خورد.

 

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان اصفهان با بیان اینکه شهید حق بین و شهدایی که در کردستان حضور داشتند تلاش بسیاری برای جلوگیری از ورود منافقان به ایران کردند، تصریح کرد: شهید حق بین بعد از جنگ هم دست از مجاهدت برنداشت و در کردستان و حتی در سوریه وارد عرصه پیکار با دشمن شد که به قول شهید سلیمانی، شهید حق بین و رزمندگان گیلانی درب چهارساله خیبر را از جای کندند.