منطقه آزاد نباید مردم انزلی را نادیده بگیرد
منطقه آزاد نباید مردم انزلی را نادیده بگیرد

شعبان جعفری گفت: به عنوان نماینده مردم در پارلمان شهری به دنبال تعامل با منطقه آزاد انزلی هستیم و عدم پاسخ به نامه های شورا نادیده گرفتن مردم انزلی است.

به گزارش افق انزلی رییس شورای شهر انزلی در شصت و دومین جلسه این شورا با گلایه از مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی اظهار کرد: پس از انتصاب آقای فرهادی به اتفاق شهردار و اعضای شورا جهت هماهنگی و تعامل شهر انزلی و منطقه آزاد انزلی با ایشان نشستی داشتیم؛ که در آن نشست مباحثی درخصوص افزایش تعاملات شهر و منطقه آزاد انزلی و گلایه و دغدغه های شهروندان و مشکلات اقتصادی بازاریان شهر انزلی و همچنین اجرای پروژه توسطه منطقه آزاد در شهر انزلی مطرح شد.

شعبان جعفری افزود: در این نشست مقرر شد؛ که مدیران و معاونان منطقه آزاد انزلی در جلسه شورا برای ادامه تعاملات حضور پیدا کنند؛ اما پس از گذشت چندین ماه این اتفاق نیفتاد. پس از آن نشست چندین نامه به جهت پیگیری ادامه همکاری ها به مدیرعامل منطقه آزاد انزلی ارسال کردیم؛ اما آقای فرهادی نه جوابی به این نامه ها دادند؛ و نه نماینده ای از منطقه آزاد به شوار معرفی کردند.

وی با اشاره به اینکه اعضای شورا به عنوان نماینده مردم انزلی به دنبال رفع دغدغه های شهروندان است، بیان داشت: به عنوان نماینده مردم در پارلمان شهری به دنبال تعامل با منطقه آزاد انزلی هستیم و عدم پاسخ به نامه های شورا نادیده گرفتن مردم انزلی است. منطقه آزاد انزلی به خواست مردم انزلی شکل گرفته و مدیران این سازمان به برکت مردم انزلی و نام انزلی در این جایگاه قرار دارند و هیچگاه نباید این موضوع را از یاد ببرند.

رئیس شورای شهر انزلی با بیان اینکه شهر انزلی از فرصت ها و ظرفیت های منطقه آزاد بی بهره شده است، ادامه داد: بسیاری از مردم انزلی یکی از دلایل مشکلات بازاریان انزلی را منطقه آزاد انزلی می دانند؛ و ما به دنبال رفع این مشکلات و تلطیف این فضا و دیدگاه هستیم.

شعبان جعفری با اعلام اینکه منطقه آزاد برای هر شهر و استانی یک فرصت است، گفت: به دنبال بهره مندی شهر انزلی از مزایای منطقه آزاد انزلی هستیم. از نماینده، فرماندار و استاندار، انتظار دارم؛ که به این موضوع ورود کنند؛ و با برگزاری یک جلسه مشترک این دغدغه ها را رفع نمایند.