مردم انزلی انتظار کسب سهمیه را دارند/ بازی انتحاری نساجی کارمان را سخت می کند
مردم انزلی انتظار کسب سهمیه را دارند/ بازی انتحاری نساجی کارمان را سخت می کند

علیرضا محمد گفت: خوش بینانه‌ترین طرفدار هم فکرش را نمی‌کرد که تیم ملوان چنین نتایجی را بگیرد، اما اکنون به فکر کسب سهمیه هستند.

افق انزلی؛ علیرضا محمد مربی تیم فوتبال  ملوان درباره اینکه عملکرد تیم ملوان در سال ۱۴۰۲ چطور بود، گفت: به نظرم  فصل خوبی را داریم پشت سر می‌گذاریم و امیدوارم این روند را تا آخر فصل ادامه بدهیم و پله‌های ترقی را روز به روز سپری کنیم.
او درباره اینکه هدف تیم ملوان در لیگ برتر فوتبال چه چیزی هست، گفت: ما تا پایان فصل هدفگذاری کردیم و هفته به هفته جلو می‌رویم و برای جام حذفی هم برنامه داریم.
مربی ملوان گفت: اکنون ما جزو ۵ تیم بالای جدول هستیم. با بودجه‌ای که باشگاه ملوان در نظر گرفته است، تیم ما می‌توانست در میانه جدول  رو به پایین قرار بگیرد. مردم انزلی راضی بودند که تیمشان در لیگ حفظ شود، چون در بدترین شرایط ممکن این تیم بسته شده است. اول فصل ۲ هفته مانده به مسابقات لیگ، مهدی تارتار به عنوان سرمربی انتخاب شد و نفرات این تیم به تیم‌های دیگر رفتند. تارتار با شناخت خوبی که در لیگ داشته است، نفراتی جذب کرده که در سیستمش جا بگیرند و کار بزرگی بود. این طور نبوده که تیم ملوان از ابتدای فصل جایگاه پنجم را داشته باشد و خیلی سختی کشیده است. به نظرم تیم ملوان از ابتدا تا انتهای فصل باید کارشناسی شود. شرایط ملوان در ابتدای فصل بحرانی بوده است.
محمد تصریح کرد: خوش بینانه ترین طرفدار هم فکرش را نمی‌کرد که تیم ملوان چنین نتایجی را بگیرد، اما اکنون مردم انزلی به فکر کسب سهمیه هستند و باید منطقی باشند. البته بازیکنان ما توانمند هستند و هفته به هفته جلو می‌رویم و اهداف بزرگی را داریم.
او درباره اینکه تیم ملوان توانست برابر  تیم‌های مدعی قهرمانی نتایج خوبی بگیرد، گفت: بله، باشگاه‌های پرسپولیس، استقلال، سپاهان، تراکتور، مس رفسنجان و فولاد بودجه زیادی را صرف تقویت تیم خود کردند و از آن طرف هم بودجه ملوان بندر انزلی هم مشاهده کنید. ما با چه بودجه‌ای تیم ملوان را بستیم و با چه نفراتی کار کردیم و ۳ تیم از ما کمتر پول گرفتند و بقیه تیم‌ها بودجه شان از ما بالاتر بوده است و نفرات باکیفیت و گران قیمت گرفتند، اما بازیکنان ما آن قدر جویای نام و خوب کار کردند که آنها می‌توانند در تیم‌های بزرگ بازی کنند و پول زیادی هم بگیرند و خواهان زیادی دارند، چون کیفیتشان بالا رفته است.
مربی ملوان درباره اینکه بازیکنانی همانند میلاد سرلک و محمد عمری توانستند به این تیم کمک کنند، گفت: بله، سرلک و عمری در تیم پرسپولیس بازی کردند و بازیکنان توانمندی هستند و سطح بازی شان بالا هست و باید این موضوع را نشان بدهند. بازیکنانی که در نیم فصل گرفتیم در نتیجه گیری ملوان تاثیرگذار بودند.
محمد درباره اینکه بازی بعدی تیم ملوان برابر تیم نساجی را چطور ارزیابی می‌کند، گفت:  تیم‌هایی مثل نساجی که وضعیت خوبی ندارند، انتحاری بازی می‌کنند و کار را برای ما  سخت می‌کنند.
او درباره اینکه برنامه تیم ملوان در  تعطیلات لیگ برتر  چه بوده است، گفت: ما کار کردیم و نقاط ضعف و قوت خود را بازبینی می‌کنیم و پوشش می‌دهیم تا بازی‌ها شروع شود. بازی دوستانه هم داریم و از این هفته در روند مسابقات قرار می‌گیریم تا برای بازی با نساجی آماده شویم.