لایحه بودجه شهرداری انزلی تقدیم شورای شهر شد
لایحه بودجه شهرداری انزلی تقدیم شورای شهر شد

‌شهردار بندرانزلی گفت: بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری با رقم ۵۵۰ میلیارد تومان تقدیم شورای اسلامی شهر شد.

به گزارش افق انزلی مهدی خلیلی اظهار کرد: سال ۱۴۰۲ بودجه ۵۵۰ میلیارد تومان برای شهرداری و سازمان‌های وابسته به شورای اسلامی شهر پیشنهاد شده است که ۶۰ درصد بودجه به هزینه‌های جاری و ۴۰ درصد به پروژه‌های عمرانی اختصاص خواهد یافت.

وی افزود: بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری برای آسفالت معابر شهری، بازآفرینی خیابان سپه، میدان مرکزی شهر، کهنه‌بازار، پل قدیمی غازیان و اجرای طرح‌های گردشگری تفریحی توسعه فضای سبز از جمله طراحی و اجرای پارک ۱۷ هکتاری بی‌بی حوریه با انتخاب مشاور در سطح ملی و مشارکت سرمایه‌گذار بخش خصوصی با حمایت و مصوبه شورای اسلامی شهر و هیئت عالی سرمایه‌گذاری شهرداری در اولویت‌های برنامه‌های عمرانی این نهاد برای سال آینده است.

شهردار انزلی خاطرنشان کرد: بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری بندرانزلی ۳۷۰ میلیارد تومان بود که ۶۰ درصد به هزینه‌های جاری و ۴۰ درصد به پروژه‌های عمرانی اختصاص داشت که طی ۹ ماه امسال تا ۶۲ درصد محقق شده و مبلغ ۵۰ میلیارد تومان به عنوان اصلاح و متمم بودجه شهرداری به شورای اسلامی شهر ارائه شده است.

خلیلی تصریح کرد: جلسه بررسی بودجه پیشنهادی ۱۴۰۲ شهرداری بندرانزلی در شورای اسلامی شهر طی روزهای آینده برگزار خواهد شد که امیدواریم بودجه توسط اعضای شورا تصویب شود.