زارع: مسئولی نداریم که حق ملوان را بگیرد
زارع: مسئولی نداریم که حق ملوان را بگیرد

سرمربی ملوان گفت: وقتی درباره ملوان اشتباهی اتفاق می افتد ما در انزلی کسی را نداریم که حقمان را بگیرد.

به گزارش افق انزلی مازیار زارع پس از شکست مقابل استقلال در جام حذفی اظهار داشت: این برد را به هواداران استقلال تبریک می‌گویم. نسبت به بازی قبل که با این تیم داشتیم شکل کارمان کاملا تغییر کرده بود و خوب پیش می‌رفت و قبل از گل هم موقعیتی به استقلال نداده بودیم. کاملا شکل خوب دفاعی را حفظ کرده بودیم و می‌خواستیم که گل دریافت نکنیم و زمان سپری شود.

وی ادامه داد: از طرف دیگر می‌دانستیم که استقلال جلو می‌آید و در ضد حملات می‌توانیم به آنها گل بزنیم. به هرحال با اخرارجی که دادیم کارمان سخت شد و گل دریافت کردیم. فکر می‌منک اگر گل اول را نمی‌خوردیم و اگر ۱۰ نفره نمی‌شدیم، می‌توانستیم به بازی باز گردیم. می توانست شکل بازی اینطور نباشد. در هر صورت بازی با این نتیجه تمام شد.

سرمربی ملوان در مورد عملکرد داوری گفت: اینکه اخراج بود یا نه برای من سوال است، اما مطمئنم که اگر برای حریف بود، به هیچ وجه اخراج صورت نمی‌گرفت و امکان نداشت. داور چهارم این بازی ترابیان هفته قبل جلوی تیم گل گهر داور بازی ما بود و به گواه کارشناسان و به جز خسروی که یک کلمه «نه» را در دستش گرفته و فقط برای خطاهای ملوان نه می‌گوید ۴ روز قبل روی سهیل فداکار مقل همین اتفاق می‌افتد، اما کارشناسان فوتبال برتر دو نفر از سه نفر گفتند پنالتی بود. من در این فوتبال نبوده‌ام و یک نفر مرا روشن کند و فرق این دو صحنه که فشار می‌گذارند و هل می‌دهند را برای ما بگوید. آقای خسوری! ما بازی را باختیم و دنبال بهانه نیستیم، اما جواب ما را بدهید که فرق صحنه امروزبا آن بازی چیست؟ نمی‌دانم که داستان چیست که هر زمانی خطا روی ملوان باشد، می‌گوید خطا نبوده است.

زارع ادامه داد: برای ملوان همیشه از این اشتباهات است، چون مسئولی نیست که حق ما را بگیرد، نه نماینده نه فرماندار، هیچ کس جلو نمی‌آید و خیال شان راحت است. همه عقب نشسته‌اند و ۳ جوان جلو به کمک پور رشید آمده‌اند که اگر نباشد نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد و همه کارها را می‌کند. کوچکترین کار یک مصاحبه است. اتفاقی که برای یک تیم می‌افتد مسئولین یک فشاری می‌آورند، اما برای ما هیچ کس نیست و خیال شان راحت است که ما سه نفر اینجا هستیم و در برد و باخت جوابگو هستیم.

وی با اشاره به اخطارهای حیدری در بازی گفت: هرچه به دقیقه ۹۰ نزدیک می‌شدیم اخطار پشت اخطار داده می‌شد. نمی‌دانم برای چه بوده است شاید می‌خواسته دل ما را به دست بیاورد. ما هم در این شهر و در همین زمین فوتبال بازی کردیم و شرایط را می‌دانیم. خدایی ناکرده اصلا به برد استقلال کاری ندارم و به هیچ تیمی بی احترامی نمی‌کنم، اما فقط تفاوت‌ها را برای ما مشخص کنند.

سرمربی ملوان در مورد تشویق شدنش توسط استقلالی‌ها که نادر بود، عنوان کرد: نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاد، اما نظر لطف شان بود که هم ما و هم ملوان را تشویق کردند، امیدوارم این فرهنگ در تمام ورزشگاه جا بیفتد که تیم میهمان را هم تشویق کنند.

وی در پاسخ به این سوال که رابطه شما با پیام حیدری چگونه است، تصریح کرد: پس از اتفاقاتی که فصل گذشته در بازی تیم های ملوان و رایکا در لیگ دسته اول اتفاق افتاد خودش اعلام کرد که دیگر برای ملوان داوری نمی کنم. به هر حال وی امروز داوری خیلی بدی نداشت و غیر از یک صحنه که من هنوز آن را ندیده ام، اما هفته گذشته دقیقا عین همین صحنه هم اتفاق افتاد. من بلد نیستم و می خواهم یک نفر من را روشن کند. من از خسروی می خواهم که اینکار را در تلویزیون بکند؛ چون جالب است که در داوری صحنه ها یک بله و خیر می گذارند و تیم ها را نابود می کنند. به هر حال فوتبال است و داستان های خاص خودش؛ عصبی نشوم بهتر است، چون ممکن است حرف هایی بزنم که ناجور شود! حرف حق را می زنم و از هیچکس نمی ترسم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان خاطرنشان کرد: ما پس نمی کشیم، اما اینگونه هم نمی شود، چون هیچکس به ما سر هم نمی زند. پوررشید و پژمان و من تیم را تا اینجا کشانده ایم، اما از مسئولان می خواهیم که بیایند تا آنها را ببینیم؛ شاید دلمان برایشان تنگ شده باشد! خداشاهد است که من هیچ چیزی نمی خواهم.

  • منبع خبر : فارس