حاشیه نگاری بر اتفاقات بازی نساجی و ملوان در وطنی قائمشهر
حاشیه نگاری بر اتفاقات بازی نساجی و ملوان در وطنی قائمشهر

شهرام شاهین در یادداشتی به حواشی بازی نساجی و ملوان در قائمشهر پرداخت.

افق انزلی؛ شهرام شاهین نوشت: همچنان مات و مبهوت اتفاقات قائمشهر و جو عجیب و مسموم وطنی هستیم، مایی که همیشه ارتباط قلبی و عمیقی بینمان برقرار بود و دو شهری که بیشترین شباهت های فرهنگی را داشته و همیشه احترام متقابل بینشان در بازیهای رودررو وجود داشته!

سر منشا و دلیل فحاشیها و ایجاد چنین جوی و این حجم از توهین در استادیوم و حتی حملات بعد از بازی به اتوبوس تیم و هواداران ملوان به شدت برایمان مجهول و گُنگ است..

در حالیکه در بازی رفت بهترین استقبال و بدرقه از هواداران نساجی در انزلی انجام شد و متقابلا  مهمان نوازی خاص قائمشهریها نیز همیشه در خاطرمان ثبت شده و ذهنیت بسیار خوبی نسبت به یکدیگر داشتیم!

سوالی که ذهنمان را درگیر کرده اینست که آیا واقعا هواداران نساجی خودشان باورشان شده که در بازی رفت اتفاق خاصی در استادیوم انزلی افتاده؟ گذشته از چند واکنش طبیعی فوتبالی هواداران در دقایق پایانی نسبت به وقت کشیهای رشید مظاهری آیا مساله دیگه ای وجود داشته ؟
آیا در عصر گوشیهای دوربین دار نباید فیلمهایی از اتفاقات ادعایی موجود باشد؟

هواداران و تیم ملوان که آنقدر لیگ برتر دیده و باتجربه هستند چنین جنگ روانیهای کاذب برای آنها شوخی محسوب میگردد و براحتی از سر میگذرانند. ولی فقط از دوستان سابق! چنین انتظاری نداشتند!

پرونده بازی با نساجی برایمان بسته شدچون اهداف بزرگی را دنبال میکنیم و عزیزان قائمشهری بجای ایجاد چنین فضایی برای تیم حریف بخاطر نتیجه گیری، بروند از مدیران و مسئولان تیمشان بپرسند که چرا امید شهر خسته تبدیل به تیم پروازی و نساجی تهران شده که ابعاد زمین کارگران تهران برایشان آشناتر از وطنی قائمشهر است و عارشان می آید که در شهرشان با آنهمه عاشق حتی تمرین نمایند!
ریشه مشکلات نساجی جای دیگر است عزیزان!!

پیروزی در دربی های شمال که برایمان طبیعی و امری معمول است ولی اتفاقات ناجوانمردانه روز گذشته را شاید روزی ببخشیم و فراموش کنیم، البته شاید!