تقاطع غیرهمسطح میدان امام حسین (ع) به پیشرفت فیزیکی ۷ درصدی رسید
تقاطع غیرهمسطح میدان امام حسین (ع) به پیشرفت فیزیکی ۷ درصدی رسید

شهردار رشت اعلام کرد: تقاطع غیرهم سطح میدان امام حسین (ع) که پنجمین روگذر در حال احداث شهر رشت به شمار می‌رود از ۱۵ اسفند سال گذشته آغاز و تاکنون ۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

به گزارش افق انزلی ، «رحیم شوقی» شهردار رشت با اشاره به اجرای پروژه‌های عمرانی طرح میثاق اظهار کرد: این طرح‌ها با هدف روان‌سازی و برطرف شدن گره‌های ترافیکی شهری در راستای رفاه حال رشتوندان احداث می‌شوند.

 

وی با اشاره به اینکه برای نخستین بار و به صورت همزمان عملیات اجرایی ۵ تقاطع غیر هم سطح و بازگشایی خیابان‌های جدید در دستور کار شهرداری رشت قرار دارد، افزود: تقاطع غیرهم سطح میدان امام حسین (ع) که پنجمین روگذر در حال احداث شهر رشت به شمار می‌رود از ۱۵ اسفند سال گذشته آغاز و تاکنون ۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 

شوقی بهره گیری از دانش نوین جهت ارتقای کیفی پروژه‌ها را یکی از اهداف مهم در اجرای طرح‌های عمرانی شهرداری رشت عنوان کرد و گفت: فرآیند احداث تقاطع غیر همسطح امام حسین (ع) به طول ۳۲۰ متر و عرض ۸/۷ متر در حال احداث می‌باشد.

 

شهردار رشت تصریح کرد: عملیات تعریض قسمت کندرو، اجرای عملیات آسفالت، بتن ریزی و اصلاح چاه‌های تقاطع غیر همسطح میدان امام حسین (ع) در حال انجام بوده و محصورسازی مرحله نخست پروژه و عملیات حفاری شمع‌ها نیز آغاز شده است.

 

شوقی با اشاره به اجرای رینگ ۹۰ متری و تاکید بر اینکه احداث این پروژه سبب می‌شود تا ترافیک به جریان اصلی تردد داخل شهر وارد نشود، گفت: شورای اسلامی و مجموعه مدیریت شهری با مساعدت رییس کل دادگستری، دادستان و استاندار در حال برنامه ریزی عملیاتی کردن پروژه رینگ ۹۰ متری هستند تا بتوانیم مشکل ترافیک در ورودی‌های شهر را حل کنیم.