به جای تخریب دیگران از عملکرد خودتان بگویید
به جای تخریب دیگران از عملکرد خودتان بگویید

رئیس شورای شهر انزلی به منتقدان شورا گفت که به جای تخریب شورای شهر از عملکرد خودشان بگویند.

به گزارش افق انزلی؛ مهمترین بخشهای سخنان رئیس شورای اسلامی شهر بندرانزلی در صدوپانزدهمین جلسه شورا به شرح ذیل است:

شهرداری بندرانزلی نوروز امسال در بخش رفت و روب و نظافت معابر و  پارک ها و به ویژه فضای سبز عملکرد بهتر و متفاوت تری نسبت به سال های گذشته داشت.

در سال گذشته بیش از بیست هزار تن کوچه و معابر آسفالت شده است و از اقدامات مهم شهرداری که سال ها به تعویق افتاده بود، پروژه بهسازی خیابان سپه و پل غازیان است که مورد استقبال شهروندان و گردشگران قرار گرفت.

در سال جدید با همه توان به دنبال رضایتمندی شهروندان هستیم.

باید به اماکن گردشگری شهر توریستی بندرانزلی نگاه ویژه داشته باشیم.

یکی از دلایل ترافیک در زمان پیک مسافر عدم تکمیل کنار گذر است که باید دلایل عدم تکمیل این کمربندی که چندسال است به حال خود رها شده را از مسئولینی پرسید که با یک تریلی عنوان وارد شهر شدند اما به اندازه یک فرغون برای شهر کار نکردند.

با توجه به منابع و بضاعت با همه توان تلاش کردیم و کاستی ها را نیز می پذیریم اما به صورت هدفمند صفحاتی در فضای مجازی ایجاد کردند و تقصیر و کم کاری های خود را به گردن دیگران می اندازند.

دست کسانی که به شهر کمک کنند را می بوسیم اما زبان تهدید در برابر ما جواب نمی‌دهد.

به جریان خاص پیشنهاد می دهم که به جای تخریب دیگران عملکرد خود را عنوان کنند و به دنبال رفع مشکلات شهر و شهروندان باشند.

متاسفانه هرکسی درشهر برای تخریب  دیگری می تواند تهمت بزند. از نظر جایگاه شخصی چنین تهمت هایی برای من بی اهمیت است اما از جایگاه حقوقی اجازه نمی دهم کسی به ناحق عملکرد شهرداری و شورا را  زیر سوال ببرد.

مگر مشکل تالاب فقط زیر پل انزلی بود که فقط برای لایروبی این بخش هزینه شد. ظاهرا می خواهند با لایروبی این بخش که در دید عموم است به مردم وانمود کنند که حال تالاب خوب است. متاسفانه لایروبی غیر اصولی در همین بخش هم موجب شد که اسکله ای که با هزینه زیادی توسط شهرداری کنار روگا ساخته شده بود تخریب شود.