کشف بیش از ۱۲ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در بندرانزلی
کشف بیش از ۱۲ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در بندرانزلی

فرمانده انتظامي بندرانزلی از کشف بيش از 12 ميليارد ريال انواع کالای قاچاق و توقيف 6 دستگاه خودروي سواری در اين شهرستان خبرداد.

به گزارش افق انزلی، سرهنگ “امیر وهاب زاده” با تاکید بر برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با احتکار و قاچاق کالا اظهار داشت: احتکار و قاچاق به اقتصاد کشور ضربه می‌زند و مقابله با آن از اولویت‌های اصلی پلیس است.
وی افزود ماموران کلانتری ۱۴ شهرستان بندرانزلی در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز در این شهرستان موفق به توقیف ۶ دستگاه خودروی سواری از قبیل وانت نیسان، ساینا، ۲ دستگاه پراید، پژو و سمند حامل بار قاچاق شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی در ادامه گفت: در بازرسی از این خودروها، هزار و ۳۶۴ ثوپ پوشاک، ۵۲۸ بسته شکلات، ۵۲۸ قوطی نوشابه انرژی زا، ۳۸۴ عدد ادکلن، ۹۶ دستگاه سبزی خردکن، ۹ عدد چمدان خارجی و ۱۲ دستگاه بیسیم به همراه ۸ عدد پایه شارژر و ۵ عدد سیم شارژر کشف شد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه در این رابطه ۵ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند تصریح کرد: برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ارزش کالای قاچاق کشف شده، ۱۲ میلیارد و ۹۱۰ میلیون ریال است.
سرهنگ وهاب زاده در پایان خاطرنشان کرد: اقدامات قاطع در راستای مقابله با قاچاق و احتکار، سبب قانونمداری می‌شود و مؤلفه‌های امنیت را ارتقاء می‌دهد