ژست ترسناک رونالدویی: آسیا آماده باش!
ژست ترسناک رونالدویی: آسیا آماده باش!

روح 20 ساله در کالبد 38 ساله پسر پرتغالی برای بازی‌های بزرگ تعیین کننده است، دنیا می‌‌داند که قهرمانی در خون اوست.

افق انزلی: وقتی رونالدو بعد از جدایی از منچستریونایتد پیشنهاد النصر عربستان را پذیرفت عده‌ای به او تاختند که فوق ستاره پرتغالی دنیای فوتبال‌ تنها به فکر پول بوده و باید به جایگاه و شخصیت خود اهمیت بیشتری می‌داده است. رونالدو اما از پروژه بزرگ لیگ عربستان صحبت کرد که البته امروز تا حد زیادی محقق شده است.

آمدن ستاره‌هایی چون کریم بنزما، سادیو مانه، مندی، فیرمینیو، فرانک کسیه، ساویچ، محرز از بهترین تیم‌های دنیا به لیگ عربستان گواه این خواسته مسئولان عربستانی است، مساله‌ای که رونالدو برای آن پیش قدم شد تا چراغی برای لیگ روشن(لیگ عربستان) باشد.

این فوق ستاره دنیای فوتبال که پیش از دیدار امشب ۳۴ قهرمانی با تیم‌ ملی پرتغال و تیم‌های سابقش ( اسپورتینگ، منچستر یونایتد، رئال مادرید و یوونتوس) به دست آورده بود اما برای نبرد با الهلال و کسب قهرمانی در بیست و پنجمین تجربه پوشیدن پیراهن النصر، کوه انگیزه بود گویی که تاکنون اصلا رنگ هیچ جام و مدالی را ندیده، حسی که باعث می‌شود در هر بازی بهترین خودش باشد و این همه انگیزه باورنکردنی است.


رونالدو روحی ۲۰ ساله در کالبدی ۳۸ ساله دارد که‌ هر روز کامل‌تر، جوان‌تر و البته حریص‌تر می‌شود، وقتی گل می‌زند جوری شادی می‌کند که انگار گل اولش بوده و هم گل آخر، او یکی از عجایب دنیای کنونی ماست و‌ چقدر ما خوشبختیم که فوتبالش را دیده‌ایم .

نکته جالب در مورد رونالدو این است که لیگ قهرمانان عرب مقدمه‌ای بر فصل طولانی او با النصر بوده است. این تیم عربستانی به زودی در لیگ روشن شرکت خواهد کرد و فوق ستاره پرتغالی امیدوار است که انتقام ناکامی فصل گذشته را از الاتحاد بگیرد.

اما آنچه رونالدو انتظارش را می‌کشد، جامی است که پیش از این ستارگان بزرگی از لمس آن ناکام ماندند، از جمله ژاوی و اینیستا که تا دو قدمی آن پیش رفتند و در نیمه نهایی بازنده پرسپولیس و اولسان شدند: لیگ قهرمانان آسیا.

رونالدو شانس این را دارد که پس از قهرمانی با منچستریونایتد و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا، پای به آخرین دوره لیگ قهرمانان آسیا با فرمت کنونی بگذارد و با تیم پرستاره النصر، شانس خود برای قهرمانی در این مسابقات را امتحان کند.

البته النصر در ابتدا باید از مرحله پلی آف بالا بیاید و سپس احتمال دارد در مرحله گروهی با پرسپولیس، نساجی یا سپاهان نیز روبرو شود که تقابل فوق ستاره پرتغالی با این بازیکنان جذاب و تماشایی خواهد بود.

  • منبع خبر : ورزش 3