ملوانان ۴ بازیکن جدید جذب کردند + اسامی
ملوانان ۴ بازیکن جدید جذب کردند + اسامی

مدیر رسانه‌ای باشگاه ملوان بندرانزلی از توافق چهار بازیکن با این تیم خبر داد که قراردادهای خود را نیز امضا کردند.

به گزارش افق انزلی آرمین صافدل امروز  با اشاره به اضافه شدن بازیکن اسبق تیم ملی به تیم ملوان اظهار کرد: خانزاده مدافع ۳۲ ساله که فصل گذشته در تیم باشوندارا کینگز لیگ بنگلادش حضور داشت با مسؤولان باشگاه ملوان به توافق رسید و با این تیم به مدت یک فصل قرارداد امضا کرد.

وی با اشاره به سابقه این بازیکن افزود: خانزاده که سابقه حضور در تیم ملی فوتبال را نیز دارد در تیم‌های فوتبال پرسپولیس، فولاد، تراکتورسازی، گل گهر و الاهلی قطر نیز بازی کرده است.

مدیر رسانه‌ای باشگاه ملوان همچنین با اشاره به جذب یک دروازه‌بان گفت: همچنین محمدحسین اکبرمنادی دروازبان فصل گذشته گل گهر نیز با عقد قراردادی به تیم فوتبال ملوان بندر انزلی پیوست.

به گفته صافدل، اکبرمنادی ۲۸ ساله است که پیش از این سابقه بازی در تیم‌های شهرخودرو و سایپا را داشته و به عنوان بازیکن سرباز در ملوان بازی خواهد کرد.

وی همچنین با اشاره به بازیکنان اضافه شده به ملوان بیان کرد: مسؤولان باشگاه ملوان تاکنون با امین پورعلی بازیکن گل گهر نیز به توافق رسیده و با وی قرارداد امضا کردند و همچنین قرارداد پدرام قاضی پور، امیرحسین یحیی زاده و سهیل فداکار نیز با ملوان تمدید شد.