قتل جوان مفقود شده رضوانشهری
قتل جوان مفقود شده رضوانشهری

فرمانده انتظامی رضوانشهر با اعلام خبر کشف جسد جوان رضوانشهری از دستگیری قاتل و همدستانش با تلاش کارآگاهان آگاهی این شهرستان خبر داد.

به گزارش افق انزلی ؛ سرهنگ حامد شادبهر گفت: در پی اعلام خبر فقدانی مردی ۴۵ ساله اهل رروستای رودبارسرای ضوانشهر، رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با تحقیقات پلیسی و بررسی سرنخ ها ربایش این مرد ۴۵ ساله محرز شد افزود:

کارآگاهان آگاهی بااستفاده از ابزار هوشمند و اقدامات فنی، هویت ربایندگان را شناسایی و در چند عملیات ۳متهم را دستگیر ونفر چهارم که ساکن استان البرز بود رادر حین خروج از کشور در فرودگاه دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به قتل مرد ۴۵ ساله به علت اختلافات شخصی اعتراف کردند بیان داشت:

با اعترافات وراهنمایی متهمان جسد مقتول کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر بابیان اینکه از مخفیگاه یکی از متهمان یک قبضه سلاح جنگی کشف شد افزود: متهمان باتشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

گفتنی است بر اساس گزارش منابع محلی مقتول که اهل روستای رودبارسرا بوده، چهار روز قبل حوالی ۸صبح در میدان مالای انزلی توسط سرنشینان یک خودروی سمند با پلاک رودبار ربوده می‌شود.

ساعاتی بعد از این ماجرا موضوع مفقود شدن وی رسانه‌‌ ای میگردد.

تا در نهایت مشخص میگردد فرد مذکور به دلایلی نامعلوم به قتل رسیده است و پیکر وی در حومه رستم‌آباد شهرستان رودبار در یک منطقه صعب‌العبور کوهستانی دفن شده است.