رزمایش نیروی دریایی سپاه در آستارا
رزمایش نیروی دریایی سپاه در آستارا

رژه شناوری بسیجیان پایگاه شمال دریایی ثامن الحجج (ع)سپاه پاسداران در حمایت از انتفاضه مردم مظلوم فلسطین و غزه با رمز “یا علی‌بن ابیطالب (ع)” در نوار ساحلی آستارا برگزار شد.

به گزارش رسانه خبری افق انزلی فرمانده پایگاه شمال دریایی ثامن الحجج (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رزمایش دریایی بسیجیان که در ساحل سفیر امید آستارا برگزار شد، اظهار کرد: هدف رزمایش حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایت‌های ظالمانه مستکبران جهانی است.
سرهنگ محمد باقری افزود: رژیم صهیونیستی جنایت های زیادی را انجام می دهد که به لطف خدا و با همراهی آزادگان جهان، تمامی این توطئه ها در حال خنثی شدن است.
وی ادامه داد: اتحاد آمریکا و رژیم صهیونیستی در حال نابودی است و آنها از بی تدبیری برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس می خواهند سواستفاده کنند اما آرزویشان را به گور خواهند برد.
باقری خاطر نشان کرد: اگر تحرکی توسط آمریکا و اسرائیل در خلیج فارس و دریای خزر صورت بگیرد، سپاه پاسداران و دیگر نیروهای مسلح آنها را دفن خواهند کرد.
فرمانده پایگاه دریایی ثامن الحجج سپاه افزود: یکی از محورها و تاکتیک های سپاه از طریق دریاست و در این راستا بسیج دریایی سازماندهی شده است و با همین اقتدار نابودی اسرائیل را شاهد خواهیم بود.