حواشی بازی ملوان و سپاهان
حواشی بازی ملوان و سپاهان

امروز بندرانزلی میزبان یکی از حساس‌ترین بازی‌های لیگ برتر بود، یک بازی مهم که نقشی اساسی در تعیین جایگاه سومین تیم لیگ برتر داشت.

به گزارش افق انزلی؛ ملوانی‌ها در بازی رفت لیگ برتر فوتبال ایران سپاهان را در اصفهان ۳ بر ۲ شکست دادند و حالا با توجه به باخت‌های سپاهان در چند هفته اخیر این تیم برای کسب ۳ امتیاز و انتقام شکست دور رفت به انزلی آمده بود که موفق شد قوهای سپید را در آشیانه با نتیجه ۲ بر ۱ شکست بدهد.

طبیعی است که چنین بازی حساسی، حواشی زیادی نیز به همراه داشته باشد، حواشی‌ای که بیشتر در میان هواداران و گاه از متن پررنگ‌تر‌ هستند.

 

اعتراض جدی و متفاوت هواداران ملوان به داوری

انزلیچی‌ها که معتقد بودند داوری پیام حیدری در دیدار با پرسپولیس روی نتیجه‌ی بازی اثرگذار بود و در این دیدار نیز داوری اشتباه نتیجه را در خانه به ضررشان تمام کرده، پول‌های نقد را از جیب خود در آوردند و مقابل دوربین‌ها گرفتند. آن‌ها یکصدا باهم می‌گفتند: «داور بیا پول بگیر، داور بیا پول بگیر»

نارضایتی هوادارن زن ملوان از ضعف

از طرفی دیگر بانوان هوادار ملوان نسبت به حضور تماشاگران زن تیم حریف در بین هواداران میزبان معترض بودند، آنها اعتقاد داشتند؛ که باید در استادیوم جای دیگری برای هواداران زن میهمان در نظر گرفته شود نه در میان هواداران ملوان!

این اتفاق عجیب بعد از زدن گل اول و دوم سپاهان و شادی هواداران زن این تیم باعث مشاجراتی بین آن‌ها و هواداران زن ملوان شد.

سیاوش قمیشی در بین هواداران ملوان

شباهت یکی از هواداران ملوان به سیاوش قمیشی خواننده‌ی ایرانی مقیم لس‌آنجس باعث شد تا برای لحظاتی او را با نام قمیشی صدا کنند. انگار که او هم از این اتفاق راضی به نظر می‌رسید.

قطعی صدای هواداران از سوی شبکه‌ی باران

با وجود اینکه هیچگونه الفاظ رکیکی از سوی هواداران ملوان رد و بدل نشد و آن‌ها صرفا به عملکرد تیم داوری معترض بودند در نیمه‌ی دوم مسابقه چندین بار صدای تماشاگران قطع شد و هنوز دلیل این اقدام مشخص نیست.

حضور سلبریتی‌ها در استادیوم سیروس قایقران

سپند امیر سلیمانی و امیرعلی نبویان از چهره‌های نام آشنای سینما و تلویزیون در ورزشگاه انزلی حضور داشتند، امیرعلی نبویان در جریان این حضور گفت: «چون مقیم انزلی شدم خودم را انزلیچی میدانم و این تیم محبوب منم هست» و سپند امیرسلیمانی گفت: «من ورزشگاه‌های زیادی رفتم ولی جو انزلی بسیار برایم متفاوت بود.»

آتوی آقای داور از تماشاگران معترض

داور مسابقه شی‌ای را که یکی از هواداران به داخل زمین پرت کرده بود تحویل داور چهارم و ناظر بازی می‌دهد تا به عنوان سندی برای اقدام خلاف قانون تماشاگران ضبط شود و شاید همین موضوع باعث محرومیت هواداران در بازی‌های آینده نیز بشود.

دسته‌گل دروازه‌بان سپاهان برای هواداران ملوان

پیش از آغاز بازی، نیما میرزازاد که محصول آکادمی ملوان است و از این تیم راهی سپاهان شده، برای قدردانی از مردم شهرش و احترام به هوادارن ملوان دسته گلی را به سوی آنها پرت کرد و مورد تشویق قرار گرفت.