تماس فولاد با عامل برکناری علیمنصور!
تماس فولاد با عامل برکناری علیمنصور!

باشگاه فولاد مهدی تارتار را در بین گزینه‌های خود قرار داده و بعد از شکست مقابل ملوان با او تماس گرفته است.

افق انزلی/ تماس مدیران فولاد با مهدی تارتار پس از آن برقرار شد که قرمزپوشان خوزستانی در ورزشگاه سن سیروس با چهار گل مقابل تیم او شکست خوردند و همین باخت، زمینه اخراج علیرضا منصوریان و تغییرات بنیادین در فولاد را چید.

البته از نتایج و محتوای تماس مدیران فولاد با سرمربی ملوان خبر موثقی در دست نیست اما به نظر می‌رسد تارتار یکی از سه گزینه جدی مدیران فولاد برای جایگزینی علیرضا منصوریان باشد. نکته مهم اینکه این سرمربی بند فسخ را هم در قرارداد خود گنجانده تا به صورت قانونی امکان جدایی از ملوان را داشته باشد.

اما از سوی دیگر قانون جدید سازمان لیگ مانع این انتقال خواهد شد. بر اساس این قانون، سرمربیانی که در طول فصل قراردادشان را با تیمهای خود فسخ می‌کنند، امکان امضای قرارداد جدید در تیمی دیگر از لیگ برتر را نخواهند داشت و باید به لیگ یک بروند.

نکته دیگر اینکه اگرچه تارتار به صورت قانون امکان فسخ قرارداد خود را دارد اما ترجیح او سپردن این موضوع به مذاکره بین مدیران فولاد و ملوان است که البته در صحبتهای اولیه، مدیرعامل ملوان به شدت با این پیشنهاد مخالفت و اعلام کرده که حاضر نیست این سرمربی را از دست بدهد.

این در حالی است که پیش از شروع فصل و در حالی که منصوریان هنوز ابقا نشده بود، تارتار در نشست و مذاکره با مدیران فولاد شرکت کرد و از گزینه‌های هدایت این تیم بود.