تارتار: کار اساسی برای ملوان صورت نمی‌گیرد | مورایس: ما یک بطری جادویی داشتیم
تارتار: کار اساسی برای ملوان صورت نمی‌گیرد | مورایس: ما یک بطری جادویی داشتیم

سرمربی ملوان با تاکید بر لزوم توجه مسؤولان گیلان به ورزش و تیم ملوان گفت: بارها گفتیم اگر ملوان را برای مدعی شدن می‌خواهند باید همه مسؤولین وسط کار بیایند حتی در شرایطی هستیم که زمین تمرینی نداریم. تلاش می‌شود ولی کار اساسی صورت نمی‌گیرد.

به گزارش افق انزلی، مهدی تارتار، سرمربی ملوان بندرانزلی در کنفرانس خبری پس از دیدار مقابل سپاهان اظهار کرد: جا دارد عذرخواهی کنم از هواداران که ما را جانانه حمایت کردند اما شرمنده آن‌ها شدیم و نتوانستیم پیروز میدان شویم. تلاش می‌کنیم در بازی‌های آینده نتایج بهتری بگیریم تا هواداران خوشحال شوند.

وی با اشاره به اینکه ما در نیمه اول خیلی خوب عمل کردیم و حتی می‌توانست بازی دو بر صفر شود، گفت: در شروع نیمه دوم غافلگیر شدیم و اشتباهاتی داشتیم و اشتباهاتمان و مسؤولیت این باخت به خود من بر می‌گردد، باید خیلی بیشتر با کادرمان کار کنیم و اشتباهات را به حداقل برسانیم و پس از اشتباه و ضربه پنالتی شرایط مقداری متعادل شد.

سرمربی ملوان بندرانزلی با بیان اینکه در صحنه گل دوم هم فکر می‌کنم خطایی روی مدافع ما رخ داد که داور چشم پوشی کرد، افزود: حتی در نیمه اول یک موقعیت تک به تک داشتیم که کمک داور اعلام آفساید کرد. من روی خط آفساید بودم و امیدوارم کارشناسان نظرشان را اعلام کنند.

تارتار، سپاهان را تیم قدرتمندی دانست و افزود: به هر حال سپاهان تیم قدرتمندی است و اگر مقابل این تیم اشتباه کنیم باید تاوانش را پس دهیم و تاوانش این نتیجه‌ای بود که واگذار کردیم.

وی با اشاره به اینکه فوتبالی‌ها می‌دانند تیمی مثل سپاهان تیم پر مهره و قدرتمندی است، تصریح کرد: سپاهان از همه نظر بهترین تیم ایران است و در رفت و برگشت مساوی شدیم و دور رفت ما بردیم و برگشت را آن‌ها پیروز شدند، آن‌ها تیم پر امکاناتی هستند و با ما قابل قیاس نیستند ولی دلیل نمی‌شود که ما شکست بخوریم، البته مسؤولیت شکست با من است و حیف شد و روزی که می‌توانستیم فاصله‌مان را با تیم سوم جدول کم کنیم ولی شکست خوردیم، باید در شش بازی باقی مانده خیلی تلاش کنیم تا ضمن حفظ جایگاه فعلی در جدول بالاتر هم برویم.

 

سرمربی ملوان در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که در مورد تعویض‌ها نقد داشت، گفت: مسائل فنی به مربیان بر می‌گردد و باید بررسی کنیم که آیا بعد از تعویض‌ها شرایط‌مان بهتر شد یا خیر و از نظر مالکیت شرایط‌مان بهتر شد.

تارتار با بیان اینکه مهران احمدی و حسین صادقی عملکرد خوبی داشتند و توازن خوبی را ایجاد کردند، افزود: گل‌هایی که خوردیم بازی دست ما بود به خصوص در گل اول و در شرایط حمله بودیم. به هر حال باید نقاط ضعف‌مان را بررسی کنیم و اصلاح کنیم و چاره‌ای نیست باید زحمت بکشیم و جبران کنیم.

وی با تاکید بر لزوم توجه مسؤولان گیلان به ورزش و تیم ملوان بیان کرد: بارها گفتیم اگر ملوان را برای مدعی شدن می‌خواهند باید همه مسؤولین وسط کار بیایند حتی در شرایطی هستیم که زمین تمرینی نداریم. تلاش می‌شود ولی کار اساسی صورت نمی‌گیرد.

سرمربی ملوان با بیان اینکه اگر مسؤولین می‌خواهند ملوان همیشه مدعی باشد باید بیایند وسط کار، گفت: امسال که گذشت، ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و حتی در جام حذفی برای قهرمانی می‌جنگیم ولی آیا با این امکانات می‌شود به آینده ملوان امیدوارم بود؟ من بعید می‌دانم مگر اینکه یک فکر اساسی بکنند.

 

مورایس: ما یک بطری جادویی داشتیم


ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با ملوان اظهار کرد: فکر می‌کنم بازی از احساسات زیادی برخوردار بود، ملوان نیمه اول خوبی داشت و جنب و جوش زیاد و شدت بالایی داشت. بازی از جو خوبی برای هواداران برخوردار بود، از بازیکنان بابت تحمل فشار در نیمه نخست و تمام کردن کار در نیمه دوم تشکر می‌کنم.
وی در مورد وضعیت سپاهان گفت: ما همیشه وقتی می‌بریم خوشحال هستیم. من همیشه برای برد این‌طوری هستم، برد و باخت طبیعی است، همیشه در کنفرانس‌های بعد بازی به تیم حریف بابت باخت احترام می‌گذارم و صورت شادی نشان نمی‌دهم.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد عملکرد بازیکنانش افزود: یک بطری جادو داشتیم که در بین دو نیمه تقسیم کردیم و توانستیم بازی را ببریم، منظورم بازیکنان هستند که در بطری هستند، باید آن‌ها را تکان داد تا در زمین عملکرد خوبی داشته باشند و دیدیم که بعدش شهریار مغانلو ۲ گل به ثمر رساند.
مورایس در مورد جو ورزشگاه سیروس قایقران بیان کرد: عاشق این جو هستم، سال گذشته نیز این‌جا آمده بودم، جو مانند یک بازی دربی بود، عاشق شمال هستم زیرا زیباست و مردمان فوق‌العاده‌ای دارد، بابت جو ورزشگاه‌های شمال خوشحال هستم.

وی در مورد کارت زرد رامین رضاییان و محرومیت وی در بازی با پرسپولیس تصریح کرد: فکر می‌کنم می‌تواند بازی کند و باید چک کنیم، از وضعیت بازی بعدی اطلاعی ندارم.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ یکی از خبرنگاران که دیدار سپاهان مقابل پرسپولیس حساس است گفت: همه بازی‌ها بازی‌های حساس هستند و فکر نمیکنم فرق زیادی داشته باشد و فقط تفاوت‌شان در تعداد تماشاگران است و من از نگاه حرفه‌ای که دارم همه بازی‌ها را یکسان میبینیم و همانطور که شما برای تمام مسابقات حضور پیدا می‌کنید و گزارش تهیه می‌کنید و برای شما فرقی بین بازی‌ها نیست.