بیش از ۱۴ هزار وسیله نقلیه رسوبی در گیلان ترخیص شد
بیش از ۱۴ هزار وسیله نقلیه رسوبی در گیلان ترخیص شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان گفت: از ابتدای طرح ویژه ترخیص وسایل نقلیه رسوبی(توقیفی) تاکنون ۱۴ هزار و ۷۶۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت در گیلان با استفاده از تسهیلات ویژه ترخیص شده است.

ه گزارش افق انزلی ، سرهنگ امیر طالبی روز پنجشنبه با اشاره به اینکه که تشریفات اضافی و پیشگیری از مراجعه مکرر متقاضیان به بخش‌های مختلف در طرح ویژه ترخیص وسایل نقلیه رسوبی حذف شده است از فراهم شدن نرم‌افزار و سخت‌افزارهای لازم امکان ارائه خدمات به متقاضیان در دفاتر پلیس به اضافه ۱۰ خبر داد.

وی افزود: از ابتدای طرح ویژه ترخیص وسایل نقلیه رسوبی تاکنون ۲ هزار و ۸۲۴ دستگاه خودرو و ۱۱ هزار و ۹۶۳ دستگاه موتورسیکلت در استان گیلان با استفاده از تسهیلات بسیار ویژه در نظر گرفته شده، ترخیص شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان، شرایط تقسیم جرایم رانندگی با اعطای فرصت یک ساله و پرداخت اقساط ماهیانه برای ترخیص وسایل نقلیه رسوبی را از مزایای مهم اجرای این طرح اعلام کرد و گفت: سایر مزایای این طرح امکان ترخیص برای متقاضیان فاقد گواهینامه رانندگی با اخذ تعهد کتبی، بخشودگی سوابق دو برابر شده به اصل جرایم راهنمایی و رانندگی و امکان ارائه خدمات ویژه به مالکان وسایل نقلیه است.