ارائه خدمات رایگان راننده تاکسی به بانوان باحجاب در آستارا
ارائه خدمات رایگان راننده تاکسی به بانوان باحجاب در آستارا

رشید رستم‌پی راننده تاکسی اینترنتی در آستارا به علت ارائه خدمات رایگان به شهروندان باحجاب مورد تجلیل فرمانده انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش افق انزلی، رشید رستم‌پی در حاشیه تقدیر فرمانده نیروی انتظامی از این اقدام پسندیده گفت: هم زمان با آغاز طرح نور این اقدام‌را به صورت خودجوش انجام می‌دهم و خوشبختانه مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: به افرادی که به نوعی حجاب و پوشش مناسب ندارند تذکر لسانی می‌دهم تا سهمی در راستای نهادینه‌سازی این فرهنگ ایرانی اسلامی داشته باشم.

فرمانده نیروی انتظامی آستارا گفت: افراد باحجاب و همچنین ترویج دهندگان این امر باید مورد تشویق قرار بگیرند و امروز باخبر شدیم یک نفر از شهروندان بصورت خودجوش بدون اخذ کرایه از مسافران باحجاب، آن‌ها را به مقصد می‌رسانند.

سرهنگ عبدالعلی شعبانی اظهار کرد: مشارکت مردم در حوزه‌های امنیتی ضروری است و اجرای طرح نور در آستارا بصورت جدی آغاز شده است.

وی با بیان اینکه امروز جمعی از بانوان باحجاب با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی از اجرای طرح نور قدردانی کردند، گفت: ۲۸دستگاه علاوه بر فراجا در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و امر به معروف دخیل هستند و گروه‌های مردمی باید پای کار باشند و پلیس را در جهت مقابله با ناقضان قانون همراهی کنند.

شعبانی گفت: هدف از اجرای طرح نور حضور فیزیکی همکاران در معابر، خیابان‌ها و تفرجگاه‌ها و دیگر مناطق است و در آستارا شاهد اقبال عمومی و استقبال از سوی مردم برای اجرای طرح هستیم.