آغاز عملیات اجرای پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در آستانه اشرفیه
آغاز عملیات اجرای پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در آستانه اشرفیه

مقرر است در اجرای پروژه فیبرنوری در شهر آستانه اشرفیه، ۱۹ کیلومتر حفاری و داکت گذاری صورت گرفته و ۱۵۶۷۵خانوار در شهر مذکور، تحت پوشش شبکه فیبرنوری قرار گیرند.

به گزارش افق انزلی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان از آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارهای شهر آستانه اشرفیه خبر داد.

این مراسم با حضور موسی فکور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، ابراهیم نجفی نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی، خسرو آرنگ فرماندار شهرستان، سعید زاهدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، عبدالرضا داداشی شهردار و برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد و عملیات اجرایی پروژه و حفاری مسیرهای پیش‌بینی شده حوزه شهری رسما آغاز گردید.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ضمن تشکر از زحمات تمام دست‌اندرکاران پروژه فیبر نوری‌ منازل و کسب‌کارها در سطح استان، بیان کرد: در اجرای برنامه‌های دولت محترم و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و تلاش‌بی‌وقفه دست‌اندرکاران پروژه درسطح استان در ادامه کار عملیات اجرایی این پروژه در سایر شهرهای استان نیز آغاز خواهد شد.

زاهدی ضمن تشکر از تمام دستگاه‌های سهیم در این پروژه افزود: با اجرای پروژه فیبرنوری منازل و کسب وکارها، مردم آستانه اشرفیه به سطح جدیدی از سرعت، پایداری و کیفیت دسترسی به شبکه‌های ارتباطی و بهبود کسب و کار در اجرای برنامه‌های توسعه‌ای اقتصاد دیجیتال دسترسی پیدا می‌کنند که موجب ارتقاء سطح ارتباطات و رشد اقتصادی منطقه نیز خواهد گردید.

بر اساس این گزارش، مقرر است در اجرای پروژه فیبرنوری در شهر آستانه اشرفیه، ۱۹ کیلومتر حفاری و داکت گذاری صورت گرفته و ۱۵۶۷۵خانوار در شهر مذکور، تحت پوشش شبکه فیبرنوری قرار گیرند.