اخباری از برنامه‌های باشگاه ملوان برای فصل آینده
اخباری از برنامه‌های باشگاه ملوان برای فصل آینده

شنیده‌ها از برگزاری جلساتی از سوی مجمع باشگاه ملوان برای وضعیت فصل آینده این تیم خبر می‌دهد.

به گزارش افق انزلی؛ با توجه به در پیش بودن فصل جدید لیگ‌برتر فوتبال ایران و بلا تکلیف بودن وضعیت باشگاه ملوان نگرانی‌هایی برای هواداران این تیم وجود دارد.

در همین راستا شنیده‌ها می‌گویند که مجمع باشگاه ملوان جهت بررسی عملکرد باشگاه و برنامه ریزی برای فصل آینده جلساتی را با حضور  احمد دنیا مالی رئیس مجمع، فرمانده ناوگان شمال  حمیدرضا سعادت، سید عبدالجواد شمس الدین امام جمعه شهرستان بندرانزلی، رئیس تربیت بدنی نیروی دریایی تهران، رئیس تربیت بدنی نیروی دریایی بندر انزلی، فرماندار، شهردار، رئیس شورای شهر، رئیس اداره ورزش و هیئت فوتبال، و رئیس اداره بنادر و دریانوردی و آرش فهمیده مدیرعامل باشگاه در پیش دارند.

طبق آخرین اخبار غیررسمی از این پیگیری‌ها مهدی تارتار کماکان علاقمند به همکاری با تیم ملوان در فصل آینده است و همچنین نظر هیئت مدیره نیز برای ادامه همکاری با سرمربی فصل گذشته مثبت خواهد بود. اما ادامه همکاری طرفین منوط به برگزاری یک جلسه جهت بررسی برای باقیمانده مطالبات فصل گذشته و میزان بودجه برای بستن تیمی قدرتمند در فصل آینده است.

شایان ذکر است؛ که باشگاه با توجه به اخبار موجود در فصل آینده از یک فرصت خوب برای جذب بازیکنان سرباز  کارآمد  بهره‌مند است و بازیکنان متعهد و مسئولیت پذیر فصل گذشته نیز هنوز با هیچ تیمی قرارداد نبسته‌اند و کماکان منتظر تعیین تکلیف وضعیت فصل آینده ملوان هستند.