آغاز هفتمین دوره پویش بزرگ مداد نارنجی
آغاز هفتمین دوره پویش بزرگ مداد نارنجی

مدیرعامل دستان مهربان اظهار کرد: هفتمین دوره از پویش بزرگ مداد نارنجی با هدف تأمین اقلام تحصیلی دانش آموزان نیازمند در شعب سرتاسر کشور بنیاد دستان مهربان برای سال تحصیلی 1403-1402 آغاز به کار کرد.

به گزارش افق انزلی دکتر زهرا یوسفی با اشاره به برنامه‌های حمایتی این خیریه برای دانش آموزان نیازمند گفت: پویش مداد نارنجی یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین پویش‌های دستان مهربان است؛ که هرساله به مناسبت آغاز سال تحصیلی با هدف تأمین اقلام تحصیلی کودکان نیازمند برگزار می‌شود.
وی افزود: در گام اول هفتمین دوره از پویش مداد نارنجی بیش از ۱۰هزار کودک در شعبِ سرتاسر کشور دستان مهربان مورد حمایت تحصیلی قرار می‎‌گیرند و اقلامی همچون کیف، کوله و پوشاک مدرسه تامین و به این عزیزان اهدا خواهد شد.
مدیرعامل دستان مهربان تصریح کرد: بر همین اساس حامیان مهراندیش و مردم عزیزمان ایران، می‌توانند برای پیوستن به این پویش و حمایت از کودکان نیازمند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را از طریق راه‌های اعلام شده در وبسایت دستان مهربان و یا شماره حساب‌های اعلام شده اهدا نمایند.
شایان ذکر است که این پویش در دو فاز ویژه کودکان تحت پوشش و مناطق محروم، هم‌زمان با سرتاسر کشور در شعبه و استان گیلان نیز در حال اجراست و علاقه‌مندان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۵۹۱۶۹۸۱۱۱ و یا شماره حساب ۸۴۱۰۶۵۲۵۵۶ واریز نمایند.