کاظمی – میثاقیان؛ دوئل جذاب در انزلی
کاظمی – میثاقیان؛ دوئل جذاب در انزلی

مسابقات فوتبال لیگ دسته اول ایران از روز آینده آغاز خواهد شد که در یکی از بازی‌های حساس، بادران و ملوان در بندر انزلی برابر هم قرار خواهند گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق انزلی یکی از دیدارهای جذاب لیگ دسته اول در هفته بیست‌وهفتم، بازی ملوان و بادران است. فرهاد کاظمی و اکبر میثاقیان دو مربی باسابقه فوتبال ایران که در سال‌های گذشته بارها برابر هم قرار گرفتند، این بار در انزلی دوئل جذابی خواهند داشت و قطعا این بازی یکی از دیدارهای تماشایی سه‌شنبه شب است.

 

کاظمی فصل گذشته در بادران موفق به شکست میثاقیان شد و حالا با این انگیزه به انزلی می‌رود تا در شروع مجدد مسابقات یک برد روحیه‌بخش در خارج از خانه به دست بیاورد. از طرفی میثاقیان هم که اخیرا هدایت ملوان را بر عهده گرفته است، در صدد کسب یک پیروزی در انزلی است تا شروع خوبی با ملوان داشته باشد. هواداران ملوان هم در این بازی خانگی به چیزی جز برد راضی یستند و این موضوع می‌تواند کار میثاقیان را برابر بادران که مربی باتجربه‌ای دارد، سخت‌تر کند.

بادران در شروع تمرینات با تست مثبت 12 نفر از اعضای تیمش روبرو شد که هشت نفر بازیکن بودند ولی در آخرین تست همه نتایج منفی بود. حالا کاظمی و شاگردانش در حالی ظهر روز دوشنبه راهی انزلی می‌شوند که عضو کرونایی در بادران دیده نمی‌شود. این در حالی است که 4 بازیکن ملوان کرونا گرفته‌اند، هر چند که اسم آنها رسانه ای نشده است.

بادران در فاصله هشت هفته مانده به پایان مسابقات، با وجود قرار گرفتن در رده ششم همچنان شانس صعود به لیگ برتر را دارد. آنها با تیم دوم جدول فقط 5 امتیاز فاصله دارند و فعلا جدی‌ترین هدف شاگردان کاظمی رسیدن به رده دوم است. این در حالی است که بازی هفته آینده آنها با مس کرمان بسیار حساس و تعیین کننده است، دیداری که در تهران و به میزبانی بادران برگزار خواهد شد. پیروزی در این مسابقه می‌تواند یک جهش بزرگ برای بادران باشد، هر چند که ملوان هم در خانه‌اش حریف سرسختی برای نارنجی‌پوشان تهرانی محسوب می‌شود. البته نکته مهم اینجا است که ملوان در این بازی نمی‌تواند از حمایت هوادارانش بهره ببرد.

بادران در بازی رفت موفق به شکست دادن ملوان شد، حالا کاظمی با در اختیار داشتن بازیکنانی مثل فرزاد حاتمی، حمیدرضا علی‌عسگر، کریم اسلامی، امیرمیربزرگی، محمد رحمتی، مصطفی نائیج، پویا سیف‌پناهی و … امیداور به کسب امتیازهای لازم است. باید منتظر ماند و دید که در این بازی حساس چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد.

 

  • منبع خبر : ورزش ۳