پیروزی داماش برابر سپیدرود در دربی رشت
پیروزی داماش برابر سپیدرود در دربی رشت

در جریان مسابقات فوتبال لیگ دسته اول کشور و در دربی رشت، تیم داماش برابر سپیدرود به برتری رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق انزلی در این دیدار که عصر جمعه برگزار شد تیم فوتبال داماش موفق شد با نتیجه دو بر یک برابر سپیدرود رشت به برتری دست یابد تا جدال دربی رشت با پیروزی آبی پوشان رشتی برابر سرخپوشان این شهر به اتمام برسد.

این مسابقه از هفته سیزدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور جام آزادگان ، در ورزشگاه سردارجنگل رشت ، در یک هوای ابری و زیر بارش شدید باران و به دلیل محرومیت داماش بدون حضور تماشاگران برگزار شد.

تیم داماش این دیدار را هجومی آغاز کرد اما اولین فرصت مناسب نصیب سپیدرود شد که بازیکنان این تیم نتوانستند در دقیقه سوم از فرصت مناسب خود سود ببرند اما در ادامه تیم داماش بر بازی تسلط بیشتری یافت و در دقیقه هشتم میعاد یزدانی با یک ضربه زیبا اولین گل داماش را به ثمر رساند تا نیمه اول به سود آبی پوشان داماش خاتمه یابد.

اما در نیمه دوم تیم سپیدرود بهتر ظاهر شد و موفق شد در دقیقه ۶۳ توسط محمدرضا زینال خیری به گل دست یابد تا این دیدار با نتیجه مساوی یک بر یک ادامه یابد اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۸۳ تیم داماش صاحب یک ضربه پنالتی شد که محمد رستمی کاپیتان داماش این پنالتی را به گل تبدیل کرد تا در نهایت تیم داماش برنده دربی رشت شود.

قضاوت این دیدار را اشکان خورشیدی با کمک های دانیال پاشنده و عباس شیرزاد بر عهده داشتند که در جریان این مسابقه ایمان صادقی، محمد رستمی ، میلاد صفایی و سعید طالبی از تیم داماش ، صادق صادقی و عباس مردانی نیز از تیم سپیدرود رشت کارت زرد دریافت کردند.

همچنین در دقیقه ۳۸ این دیدار میثم پسندیده از تیم داماش و امید سام کن از تیم سپیدرود با هم درگیری لفظی پیدا کردند که داور این دیدار بلافاصله به هر دو بازیکن کارت قرمز نشان داد تا تیم های داماش و سپیدرود ۱۰ نفره به این بازی ادامه دهند.

تیم داماش گیلان با ترکب ایمان صادقی ، بهتاش میثاقیان ، آزاد جعفرزاده ، کنعان طاهرنژاد ، محمد رستمی ، میعاد یزدانی ، میلاد صفایی ، سعید باقرپسند، میثم پسندیده ، سیدسجاد موسوی و سینا شاه عباسی و با سرمربیگری سیامک فراهانی به مصاف سپیدرود رشت رفت و سرخپوشان رشتی نیز با ترکیب سیدمهدی اسلامی ، مهیار نوری ، امید سام کن ، امیر تیزرو، صادق صادقی ، محمدرضا زینال خیری ، میثم فردوسی ، مجتبی محبوب مجاز، میلاد احمدی ، محمد دادرسی و رضا عاشوری و با سرمربیگری علی نظرمحمدی رو در روی تیم داماش بودند.

پیش از این بازی و تا پایان هفته دوازدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور ، تیم داماش با ۱۸ امتیاز در مکان هشتم و تیم سپیدرود رشت نیز با ۱۵ امتیاز در مکان دهم جدول رده بندی ۱۸ تیمی این دوره از رقابت ها قرار داشتند.

  • منبع خبر : ایرنا گیلان