واکنش بوکسور کولبر به بدقولی‌های اسپانسر حاشیه‌ساز
واکنش بوکسور کولبر به بدقولی‌های اسپانسر حاشیه‌ساز

بوکسور رده سنی امید تیم ملی ایران که قرارداد شخصی را با اسپانسر حاشیه‌ساز فدراسیون بوکس امضا کرده بود، نسبت به بدقولی‌های حامی مالی خود در تامین هزینه‌ها واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق انزلی مهدی خسروی، بوکسور رده سنی امیدهای تیم ملی ایران است که اواخر سال گذشته به واسطه کولبری‌هایش در ارتفاعات مرزی کشور خبر ساز شد. تا جایی که اسپانسر حاشیه‌ساز این روزهای فدراسیون بوکس با عقد قراردادی جداگانه تصمیم گرفت هزینه‌های فعالیت حرفه‌ای این بوکسور را طی یک سال آینده بر عهده بگیرد.

با این حال طولی نکشید که پس از پاس نشدن چک اول این اسپانسر (۵۰۰ میلیون تومان) که به فدراسیون بوکس داده بود،‌ مشخص شد وعده‌های این موسسه بوی عملی شدن را نمی‌دهد و باید منتظر حواشی در ادامه همکاری‌اش با فدراسیون بوکس بود. اتفاقی که الآن هم باعث شده تا فدراسیون بوکس ایران از طریق مراجع قضایی پیگیر به دست آوردن حق و حقوق خود باشد.

مهدی خسروی در این مورد به خبرنگار ایسنا گفت: طبق اخباری که به من رسیده گویا آقای داداشیان مدیر عامل این موسسه را بخاطر مشکلاتی که ایجاد شده گرفته‌اند. با این حال من هیچ شکایتی از او ندارم، اما بهتر بود که می‌توانستم ورزش خود را بدون دغدغه مالی ادامه دهم. با این حال چه پولی به من بدهند چه ندهند،‌ من تمرینات خودم را پیگیری می‌کنم تا به هدف بزرگ خود برسم،‌ ناراحتی از این اسپانسر ندارم.

 

او در مورد کل مبلغ دریافتی خود از این اسپانسر گفت: طی چند ماهی که حمایت بنده را بر عهده گرفته بودند، یک بار مبلغ ۷۵۰ هزارتومان و یک بار هم مبلغ یک میلیون تومان از طرف اسپانسر به حساب بنده واریز شد که بابت آن تشکر می‌کنم. به جز این دو مورد دریافتی نداشته‌ام و باید به دنبال کاری باشم تا هزینه‌های خود را تامین کنم. تا الآن دیگر خبری از عوامل این موسسه نبوده است.

این بوکسور رده سنی امید تیم ملی،‌ با تشکر از زحمات حسین ثوری، رییس فدراسیون بوکس، گفت:‌ پس از آن که در چند روز اخیر خبرهای بد قولی‌های این اسپانسر منتشر شد، آقای ثوری با بنده تماس گرفته و گفتند که در هر صورت حامی من هستند و اگر اسپانسر هم حقوقی ندهد، ‌فدراسیون در کنار من خواهد بود. خوشبختانه تا الآن تمرینات خوبی را داشته‌ام و از آمادگی بدنی خودم نیز راضی هستم، من به دور از این حواشی تلاش خود را ادامه می‌دهم. به هیچ عنوان شاکی این اسپانسر نیستم و شکایتی ندارم.

  • منبع خبر : ایسنا