ملوان بندرانزلی در برابر سرخپوشان پاکدشت به تساوی رضایت داد
ملوان بندرانزلی در برابر سرخپوشان پاکدشت به تساوی رضایت داد

هفته هجدهم لیگ دسته یک فوتبال کشور در حالی برگزار شد که پنجمین تساوی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در فصل جاری در برابر سرخپوشان پاکدشت رقم خورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق انزلی در ادامه رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور و از هفته هجدهم این دوره از رقابت ها تیم فوتبال ملوان بندرانزلی از ساعت ۱۴ بعداز ظهر سه شنبه در ورزشگاه تختی بندرانزلی میزبان تیم فوتبال سرخپوشان پاکدشت بود.

محمد احمدزاده سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در این دیدار از مبین عشایر، مهیار زحمتکش، محمدرضا محرمی، پرهام صیاد، حافظ یعقوبی، عباس عامری، سهیل رحمانی ،خشایار زبرجد، ارسلان تفضلی، مهدی هاشمی نژاد و  رضا درویشی به عنوان یازده بازیکن اصلی میدان استفاده کرد و رضا عنایتی سرمربی تیم سرخپوشان پاکدشت ، علی محسن زاده، وحید همراز، امیرحسین فشنگچی، وحید امانی، جهانبخش ذبیحی، صادق رضانیا، سجاد دانایی، نیما اسدبیگی، امیر محمد پناهی ،مهدی عبدی و حمید کاظمی را به عنوان بازیکنان اصلی تیمش به مصاف مقابل ملوانان فرستاد.

قضاوت این دیدار برعهده حسین زیاری از استان سمنان بود و مرتضی سلمان نژاد احمد طوسی و شهاب محمدی وی را در امر قضاوت یاری می کردند.

پیش از آغاز بازی سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی و کادر فنی این تیم به استقبال کادر فنی و سرمربی تیم میهمان رفت و در گوشه زمین بازیکنان دو تیم شاخه گلی را بر محل استقرار یادبود سردار شهید قاسم سلیمانی هدیه کردند.

در اطراف زمین بازی پارچه نوشته هایی  در رثای  شهادت سردار سلیمانی نصب شده بود و بازیکنان قبل از شروع بازی یک دقیقه سکوت کردند.

بازی در هوایی سرد و آفتابی آغاز شد و دو تیم در ابتدا با استفاده از کناره ها و نفوذ به خط دفاع حریف به ارزیابی همدیگر پرداختند .

ملوانان بیشتر حملات از سمت چپ میدان را در دستور کار داشتند و تیم میهمان بیشتر از سمت راست میدان  حملات خود را طراحی می کردند و در نهایت امیر حسین فشنگچی در دقیقه ۴۰ بازی توانست دروازه ملوان ها را گشوده و گل نخست این دیدار را به نام خود ثبت کند تا نیمه نخست بازی با پیروزی تیم میهمان به پایان برسد.

اما تیم ملوان نیز  با گل  دقیقه ۷۷  مهیار زحمتکش به نتیجه مساوی برابر سرخپوشان پاکدشت دست یافت .

ملوان بندرانزلی با کسب این نتیجه تساوی و با ۱۷ امتیاز از ۱۸ بازی و تفاضل گل منفی ۱۲ در رده پانزدهم جدول رده بندی جام آزادگان قرار گرفت و تیم فوتبال سرخپوشان پاکدشت نیز با ۲۰ امتیاز از همین تعداد بازی رده دوازدهم جدول رده بندی را به خود اختصاص داد . تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ادامه رقابتهای لیگ دسته یک فوتبال کشور و از هفته نوزدهم روز دوشنبه ۲۳ دی ماه از ساعت ۱۴ میهمان تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان است و سرخپوشان پاکدشت در همین روز و ساعت میزبان تیم فوتبال داماش گیلان است.