مسئولین از تفکر بسیجی الگو برداری کنند
مسئولین از تفکر بسیجی الگو برداری کنند

سرهنگ دوم پاسدار مهدی صفاتی گفت: الگوی برداری مسئولین از تفکر بسیجی باعث پیشرفت و توسعه کشور می شود زیرا بسیجی ها در هر زمینه ای که ورود کردند انقلاب اسلامی چند گام رو به جلو برداشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق انزلی فرمانده سپاه ناحیه بندرانزلی امروز در نشست خبری به مناسب هفته بسیج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیج از ابتدای انقلاب تا کنون چه در زمان جنگ به رهبری امام خمینی و چه در زمان حاضر با فعالیتهای علمی و جهادی به رهبری امام خامنه ای، همواره در تمامی روزهای سخت قله های افتخار را در نوردیده است.
سرهنگ دوم پاسدار مهدی صفاتی با اشاره به اینکه بسیجیان هرجا حضور داشتند تاثیرگذار بوند و باعث حرکت انقلاب رو به جلو شدند، گفت: امروز حرف و درخواست من از مسئولین این است که مسئولین از بسیج الگو بگیرند تا شاهد رشد و شکوفایی در جامعه باشیم.

وی با بیان اینکه بسیج متعلق به قشر خاصی نیست بلکه متعلق به همه آحاد جامعه است، افزود: یکی از پروژه های در دست انجام سپاه ناحیه انزلی ساخت واحدهای مسکن محرومین است که از ابتدای امسال احداث ۱۲ واحد از آنها آغاز شد که ۳ واحد از آنها در هفته دفاع مقدس به افتتاح رسید و ۲ واحد دیگر در هفته بسیج افتتاح خواهد شد.

فرمانده سپاه انزلی با تاکید بر اینکه استفاده نادرست از فضای مجازی آسیب هایی جدی به بدنه خانواده ها وارد می کند، تصریح کرد: یکی از برنامه های ویژه سپاه ناحیه انزلی، برگزاری نشست های سواد رسانه برای آگاهی بیشتر خانواده ها نسبت به استفاده فرزندان آنها از فضای مجازی است.

صفاتی با بیان اینکه تحقق محتوای بیانیه گام دوم انقلاب در سرلوحه برنامه های ما قرار دارد، افزود: ۱۱ نشست بصیرتی ویژه و تخصصی در هفته بسیج به جهت آگاهی بیشتر بسیجیان از اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: یکی از دغدغه های بنده رشد و توسعه هنر انقلابی و در راستای اهداف انقلابی اسلامی است. به همین جهت امسال در برنامه های هفته بسیج بندرانزلی تدابیری برای اجرای تئاتر خیابانی اندیشیده ایم.

فرمانده سپاه ناحیه انزلی با بیان نکاتی در خصوص حواشی به وجود آمده بعد از گرانی بنزین، با تاکید بر اینکه امنیت اتفاقی نیست تصریح کرد: از مردم خوب و فهیم بندرانزلی به دلیل همراهی برای حفظ آرامش و اجازه ندادن به اشرار برای برهم ریختن نظم شهرستان تشکر میکنم.

وی با قدردانی از بسیجیان انزلی گفت: طی چند روز گذشته بسیجان انزلی برای حفظ امنیت به صورت محسوس و نامحسوس در آماده باش بودند تا کوچترین خدشه ای به امنیت این شهرستان وارد نشود.