فعالیت گروه های جهادی بسیج برای مقابله با کرونا در بندرانزلی
فعالیت گروه های جهادی بسیج برای مقابله با کرونا در بندرانزلی

گروه های مختلف جهادی بسیج در بندرانزلی برای ریشه کن کردن ویروس کرونا در این شهرستان و خروج از وضعیت قرمز وارد میدان شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق انزلی پس از همه گیر شدن ویروس کرونا در سطح کشور و آمار بالای ابتلا در بندرانزلی و همچنین اعلام وضعیت قرمز از سوی سخنگوی شورای سلامت انزلی بسیاری از مردم بندرانزلی از جمله بسیجیان این شهرستان اقدامات شایسته ای را برای مقابله با این ویروس انجام دادند.

تعدادی از بسیجیان بندرانزلی با پوشش لباس های ایزوله و ماسک به بیمارستان شهید دکتر بهشتی بندرانزلی رفتند و قرار است تا پایان اعلام وضعیت قرمز بیماری کرونا به کادر درمان این بیمارستان در امور مختلف همچون نظافت، گند زدایی، خدمات و … یاری رسانی کنند.

همچنین تعداد دیگری از بسیجیان با تشکیل گروه های خودجوش نسبت به گندزدایی کوچه ها و خیابان های فرعی در محله های محل سکونت خود اقدام کردند.

البته این موارد همه اقدام بسیجیان بندرانزلی نبود از جمله دیگر فعالیت های آنان می توان به تولید ماسک دست بافت به صورت تیمی در خانه و همچنین تولید بیش از ۵ هزار مواد ضد عفونی کننده با همکاری نیروهای جهادی رشت اشاره کرد.