دکتر امیرعلوی رئیس مرکز دانشگاهی پورسینای مرکز گیلان شد
دکتر امیرعلوی رئیس مرکز دانشگاهی پورسینای مرکز گیلان شد

طی حکمی از سوی رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، دکتر سیروس امیرعلوی سرپرست مرکز آموزشی درمانی پورسینا رشت شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق انزلی طی حکمی از سوی دکتر ارسلان سالاری، رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، دکتر سیروس امیرعلوی به عنوان مدیرعامل مرکز آموزشی درمانی پورسینا رشت منصوب شد.

پیش از این، دکتر دهنادی مقدم، این مسوولیت را برعهده داشت.

در سابقه کاری دکتر امیرعلوی، سرپرست امور هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، مشاور امور آموزشی و رئیس مرکز آموزشی و درمانی رازی دیده می شود.

دکتر امیرعلوی دانشیار دانشگاه علوم پزشکی گیلان و در آستانه رتبه استاد تمامی دانشگاه بوده و فوق تخصص درد از دانشگاه علوم‌پزشکی تهران را دارد، راه‌اندازی بیمارستان سوانح سوختگی رشت، راه‌اندازی اولین مرکز رادیوتراپی دولتی استان گیلان و بخش جراحی عروق و توسعه و ایجاد مرکز فراهم‌آوری اعضای پیوندی در مرکز دانشگاهی رازی از خدمات برجسته دکتر امیرعلوی در مسئولیت‌های گذشته بوده است.

دکتر امیرعلوی از اساتید متخصص و متعهد دانشگاه علوم پزشکی گیلان بوده که در سال ۹۵ به دلیل ادامه تحصیلات به تهران منتقل و در سال ۹۷ و پس از پایان تحصیلات فوق تخصص به گیلان بازگشت.

مرکز آموزشی و درمانی پورسینا رشت قدیمی‌ترین بیمارستان استان گیلان بوده و از مراکز مهم درمانی شمال کشور و قطب تروما‌ی کشور است.

  • منبع خبر : اکونیوز