دانشگاهیان انزلی ترور حاج قاسم سلیمانی را محکوم کردند/ انتقام سخت در انتظار آمریکا
دانشگاهیان انزلی ترور حاج قاسم سلیمانی را محکوم کردند/ انتقام سخت در انتظار آمریکا

جمعی از دانشگاهیان انزلی ترور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را محکوم کردند و اعلام کردند که انتقامی سخت در انتظار ایالات متحده آمریکا است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق انزلی جمعی از دانشگاهیان بندرانزلی ترور سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را محکوم کردند.

حسین شریفی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بندرانزلی ضمن محکومیت اقدام تروریستی ایالات متحده، اظهار کرد:  تلاش بی وقفه حاج قاسم سلیمانی در مبارزه با داعش او را به نماد بین المللی مبارزه با تروریسم بدل کره بود.

وی افزود: این اولین بار نبود که دلی نورانی و سرشار از عشق و ایمان و وفاداری به آرمانهای بلند الهی هدف تیر خشم و عناد جنایتکاران که ادامه حیات خود را در دشمنی با اسلام دانسته اند قرار گرفت و آخرین بار هم نخواهد بود.

مهدی محمد نیا مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بندرانزلی در همین رابطه گفت: فرزندان رهبر انقلاب در دانشگاه ها با بصیرتی برگرفته از آموزه های خمینی کبیر و سینه هایی لبریز از عشق به جهاد و شهادت، چشم بر دهان  ولایت دوخته و آماده نبرد به یاد ماندنی حق علیه باطل هستند.

سینا رمضانعلی پور دانشجو و فعال فرهنگی نیز اظهار کرد: آمریکای جنایتکار بداند با شهادت حاج قاسم سلیمانی راه او متوقف نخواهد شد و انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست خود را به خون او و دیگر شهدای این حادثه آلوده کردند.

سجاد فلیجی مسئول  فرهنگی دانشکده سما واحد انزلی با بیان اینکه رهبر انقلاب بارها حاج قاسم سلیمانی را شهید زنده خطاب کردند، گفت: بی شک خون سردار سلیمانی از جنس خون ریخته شده در کربلا است. این خون بر زمین نخواهد ماند و از خون پاک او هزاران قاسم سلیمانی در ممالک اسلامی خواهد روید و آرامش را از استکبار جهانی و هم پیمانانش خواهد گرفت.

دانیال گوراب زرمیخی از دیگر دانشجویان دانشگاه آزاد بندرانزلی با اعلام انزجار از جنایات رژیم آمریکا بیان کرد: واقعیت این است که بر خلاف ظاهر سازی و تبلیغات سردمداران استکبار جهانی، ترس و دلهره از وعده انتقام سخت در عمق جانشان رخنه کرده و باید منتظر تبعات عمل تروریستی خود باشند.

همچنین تشکل ها و سازمان های مرتبط با داشنگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با صدور ده ها بیانیه خشم و ناراحتی خود را در خصوص شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی ابراز کردند.

به گزارش خبرنگار افق انزلی تعداد زیادی از دانشجویان بندرانزلی اعلام کرده اند که به صورت جمعی در تشییع پیکر شهید حاج قاسم سیلمانی شرکت خواهند کرد.