بهره برداری از ۲۳ پروژه توسعه شبکه برق و آسفالت راه روستایی انزلی
بهره برداری از ۲۳ پروژه توسعه شبکه برق و آسفالت راه روستایی انزلی

به مناسبت هفته دولت از هفته دولت ۲۳ پروژه همزمان توسعه شبکه برق و بهسازی آسفالت راه روستایی و معابر در شهرستان بندرانزلی به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق انزلی رئیس اداره توزیع برق شهرستان بندرانزلی در مراسم افتتاحیه پروژه های عمرانی هفته دولت در روستای خمیران اظهار کرد: ۲۳ پروژه با اعتبار دو میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان در هفته دولت امسال به صورت همزمان در شهرستان انزلی افتتاح شد و به بهره برداری می رسد.
کیومرث فرض الله پور افزود: نصب شش دستگاه ترانسفورماتور جهت برطرف کردن افت ولتاژ و تامین برق به ظرفیت هزار و ۸۲۵کیلوولت آمپر برای رفع افت ولتاژ و احداث ۳۷۶۶ متر احداث شبکه فشار ضعیف برای آن از جمله این پروژه هاست.
وی ادامه داد: تبدیل سیم مسی به کابل خودنگه دار و کابل کشی به طول ۷۸۵۰متر در روستاهای آبکنار ، سنگاچین و خمیران و احداث و بهره برداری از دو هزار و ۵۰ متر خط ۲۰ کیلو ولت هوایی و زمینی در سطح شهرستان از دیگر پروژه های اداره توزیع برق بندرانزلی در هفته دولت امسال است.
بهره برداری بهسازی آسفالت راه روستایی
در ادامه مراسم رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بندرانزلی نیز اظهار کرد: در راستای اجرای طرح هادی بافت و معابر روستایی حدود یک و نیم کیلومتر زیر سازی در راستای هم افزایی توسط دهیار روستای تربه بر انجام شد.
رضا بلندپایه افزود: پس از زیر سازی توسط دهیاری روکش آسفالت این روستا توسط بنیاد مسکن انزلی و با استفاده از پیمانکار بخش خصوصی انجام شد.
وی ادامه داد: این پروژه در سطحی معادل شش هزار متر مربع با ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار انجام شد و ۱۹ تن قیر رایگان نیز به پیمانکار این پروژه اختصاص داده شد.
بلند پایه خاطر نشان کرد: در راستای بهره برداری بهسازی آسفالت روستایی هم ۱۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

  • منبع خبر : ایرنا گیلان