برخورد با هرگونه افزایش قیمت خودسرانه/ تشدید نظارت‌ها بر بازار
برخورد با هرگونه افزایش قیمت خودسرانه/ تشدید نظارت‌ها بر بازار

رشت- رئیس اتاق اصناف گیلان با تأکید بر برخورد قاطع با هرگونه افزایش قیمت خودسرانه، گفت: نظارت و بازرسی‌ها بر بازار تشدید می یابد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق انزلی رئیس اتاق اصناف گیلان با تأکید بر اینکه افزایش قیمت بنزین هیچ تأثیری بر سایر اقلام نخواهد داشت، اظهار کرد: در حوزه حمل و نقل برون شهری که از ماشین‌های گازوئیل سوز، گازسوز و گاز استفاده می شود قطعا افزایش قیمتی شاهد نخواهیم بود.

وی با اشاره به وانت‌بارها، با بیان اینکه بخشی از آنها دارای سردخانه و بخش دیگر مربوط به شرکت‌های پخش، موسسات کرایه اتومبیل، آژانس و پیک‌ها موتوری است تمهیداتی پیش بینی شده است، افزود: امروز مقرر شده طی جلسه‌ای با حضور اتاق اصناف ایران، وزارت صمت و وزارت کشور در زمینه تخصیص سهمیه ویژه برای آنها رایزنی و تصمیمات لازم اتخاذ شود.

رئیس اتاق اصناف گیلان در ادامه تأکید کرد: قطعا با اختصاص این سهیمه هیچ گونه افزایش قیمتی قابل قبول نیست.

وی با بیان اینکه در زمینه تشدید بازرسی‌ها نیز امروز در جلسه تنظیم بازار استان گیلان برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات لازم پیش بینی شده است، گفت: یقینا در ایام مختلف سال که ارائه کالاها و خدمات بیش از سایر زمانها خواهد بود تشدید بازرسی‌ها را شاهد هستیم.

شکریه ادامه داد: این موضوع نیز جدا از آن نبوده، اتحادیه‌ها نیز با هماهنگی واحدهای صنفی در این زمینه گام‌های لازم را برمی‌دارند.

وی همچنین با تأکید بر برخورد با متخلفان، گفت: در فصل هشت نظام صنفی که به تخلفات تعزیراتی پرداخته است برای افزایش قیمت خودسرانه راهکارهای لازم پیش بینی شده است.

  • منبع خبر : مهر