با اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، فتنه های اقتصادی دفع می شود
با اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، فتنه های اقتصادی دفع می شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان گفت : دولتمردان با اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی فتنه های اقتصادی را دفع کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق انزلی حجت الاسلام سعید مهدوی در مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی ماه در بندرانزلی اظهار کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به دلیل پویایی و آرمان‌های بلند الهی این نظام همواره در فکر فتنه انگیزی برای این نظام بوده و هستند.

وی افزود : این فتنه‌ها و آزمایش‌ها همیشه خلق حماسه از سوی ملت همیشه در صحنه را به دنبال داشته و به دلیل استقرار اراده یک ملت برای استوار ماندن پایه های حاکمیت الهی ۹ دی یوم الله بوده و از ارزش قدسی و ملکوتی ویژه ای برخوردار است.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به اینکه در ۹ دی برای نخستین بار مردم در جنگ بین حق و باطل به سخت ترین نوع فتنه برخورد کرده و فتنه اهل نفاق را دفع کردند، تاکید کرد: ملت شریف ایران همواره سخت ترین آزمایشات را پشت سر گذاشته اند و به بهترین شکل ممکن حماسه خلق کرده اند.

وی فتنه ۸۸ را به جنگ جمل تشبیه کرد که در آن ملت ایران علی زمانه را تنها نگذاشتند، گفت: فتنه سال ۷۸ و ۸۸ سیاسی بود اما در فتنه ۹۸ سوء مدیریت اقتصادی زمینه فتنه امسال را پدید آورد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه اهل ایمان همواره با فتنه های متفاوت امتحان می شوند تصریح کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در فتنه ۹۸  از منافقان نفوذی در مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز استفاده کردند اما ملت شریف ایران نشان دادند که در جبهه حق علیه باطل نائب امام زمان (عج)را  حتی در برابر کسانی که در انقلاب منصبی داشتند تنها نگذاشته اند.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به اینکه فتنه های پیچیده تری نیز وجود خواهد داشت افزود:ثروت اندوزی و تکثر ثروت عامل دوم فتنه است و افرادی که به صورت مشروع و نامشروع ثروت جمع کرده اند هیچگاه نمی توانند با حکومت ها کنار بیایند.

وی ساده لوحی عالمان دینی را نیز از عوامل بروز فتنه برشمرد و تاکید کرد: قصه جنگ حق و باطل به درازای عمر بشری است و این جنگ به تعبیر حضرت امام (ره) تمام شدنی نیست اما به برکت بصیرت مردم در سه دوره متفاوت فتنه ها دفع شد.

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه دولتمردان با اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی فتنه های اقتصادی را دفع کنند، تصریح کرد: کسانی که بخواهند قوانین بین المللی را که به ضرر کشور است به مردم تحمیل کنند فتنه گر هستند چرا که یکبار مردم را بر سر برجام بی فرجام اذیت کردند.

وی خاطر نشان کرد: ملت همیشه در صحنه ایران ثابت کردند که همواره در دفاع از آرمان های الهی گوش به فرمان رهبری هستند و از هیچ تلاشی برای پایداری درخت تنومند انقلاب اسلامی فروگذار نمی کنند.

  • منبع خبر : ایرنا گیلان