امتیازگیری از دشمنی که عامل اغتشاشات در ایران است تضاد عقلی دارد
امتیازگیری از دشمنی که عامل اغتشاشات در ایران است تضاد عقلی دارد

حجت السلام والمسلمین سید اکبر حسینی گفت: امتیازگیری از دشمنی که عامل شهادت نزدیک به 300 هزار نفر در ایران است و در اغتشاشات اخیر نقش مستقیم داشته است امری ساده لوحانه است و تضاد عقلی دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق انزلی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه انزلی در حاشیه گلباران مزار شهدای این شهرستان اظهار کرد: بسیج در قالب ساختار سیاسی و یا نظامی نیست بلکه به تناسب و نیاز جامعه به عرصه های گوناگون بری خدمت به انقلاب اسلامی ورود می کند.

حجت الاسلام والمسلمین سید اکبر حسینی افزود:  کسانی بعد از دفاع مقدس تلاش کردند بسیج و سپاه را حذف کنند چون از این نهاد ها وحشت داشتند این افراد امروز هم در پوسته منافقانه خود هستند و هنوز هم از نام سپاه و بسیج وحشت دارند.

وی با بیان اینکه امروز دشمن از هیچ تلاشی برای تخریب نهادهای تاثیرگذار در انقلاب دریغ نمی کند، تصریح کرد:  بیش از ۳۰۰ کانال ماهواره ای مخصوص ایران ساخته شده و برای آنها هزینه های زیادی می شود  و در تمامی این کانال ها با وقاحت تمام به بسیج توهین می کنند و این نشان از ناتوانی و درماندگی دشمن است.

حسینی با تاکید بر اینکه کشورهای منطقه مانند عراق و سوریه از بسیج در ایران الگو برداری کرده اند، خاطرنشان کرد: الگو برداری از بسیج امروز در کشور عراق و  سوریه دشمنی را که می رفته به پیروزی دست پیدا کند با نیروی ایمان، اراده و مقاومت  زمین گیر کرد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه انزلی با اشاره به اینکه عده ای به دنبال این بودند از دشمنی که عامل اغتشاشات در کشور ما بودند امتیاز بگیرند، افزود:  امتیاز گرفتن از دشمن ساده لوحانه است. چگونه می خواهید از دشمنی که نزدیک به ۳۰۰ هزار لاله گلگون کفن را در کشور ما به شهادت رسانده است امتیاز بگیرید؟  کسی که بفهمد ۳۰۰ هزار شهید دادن یعنی چی به خوبی خواهد دانست این دشمن به ما امتیاز نمی دهد.

 

وی گفت: این یک تضاد عقلی است. چطور می خواهید از دشمنی که هشت سال با ارزشهای ما جنگید او امتیاز بگیرید؟ این را بدانیم اگر کشور را معطل کنیم و تولید داخلی را جدی نگیریم به دشمن امتیاز داده ایم. دشمنان انقلاب از هر روشی برای امتیاز گیری استفاد می کنند.

 

حسینی با تاکید بر اینکه دشمن از ماه ها قبل برای ایجاد اغتشاشات در ایران برنامه ریزی کرده بود، ابراز داشت: دشمنان جمهوری اسلامی افراد بسیاری را آموزش داده بودند و برای ایجاد اغتشاشات در ایران منتظر یک جرقه کوچک بودند که گرانی بنزین این فرصت را به آنها داد اما با درایت رهبر معظم انقلاب و رویکرد صحیح نیروهای نظامی و امنیتی با دستگیری اشرار با این فتنه مقابله شد.