افتتاح ۶۵ پروژه عمران شهری و روستایی در هفته دولت امسال
افتتاح ۶۵ پروژه عمران شهری و روستایی در هفته دولت امسال

فرماندار شهرستان بندرانزلی از افتتاح 65پروژه عمران شهری و روستایی و توسعه شبکه برق شهرستان با اعتبار بالغ بر 71 میلیارد تومان در هفته دولت امسال خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق انزلی اسماعیل حیدری آزاد با اعلام این خبر اظهار کرد: این پروژه ها با اعتبار ۷۱۸ میلیارد و ۱۳۳ میلیون ریال به بهره برداری رسیده که از این تعداد پروژه ها۱۴ پروژه درحوزه عمران روستایی و ۴۲ پروژه شهری است.
وی با اشاره به ایجاد ۱۱۸ فرصت شغلی در افتتاح پروژه های هفته دولت افزود: افتتاح همزمان ۲۳ پروژه توسعه شبکه برق، افتتاح همزمان سه پروژه آب و فاضلاب شهری، ۲۸ پروژه عمران شهری، بهره برداری از ساختمان آموزشی ۲۰ کلاسه آموزشکده فنی شهید خدادادی و افتتاح دو باب هتل از جمله پروژه های شهری قابل بهره برداری در هفته دولت امسال است.
حیدری آزاد با بیان اینکه ظرفیت شهرستان انزلی و استحقاق مردم آن بیش از این است گفت: باید با کار و تلاش همگانی وشبانه روزی و در پرتو افزایش تعامل ، همگرایی و هم افزایی، در خدمت رسانی به مردم به بهترین شکل ممکن عمل شود.
وی خاطر نشان کرد: افتتاح مجتمع تولید جوجه یک روزه، افتتاح پروژه های توسعه شبکه برق روستایی و بهره برداری از آسفالت راه روستایی نیز از جمله پروژه های هفته دولت در روستاهای شهرستان بندرانزلی است.
فرماندار انزلی یاد آور شد: پروژه های یاد شده به غیر از پروژه هایی است که در منطقه آزاد انزلی افتتاح و به بهره برداری می رسند.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: ترسیم نمایی دقیق از زندگی این دو شهید ، می تواند الگویی برای خدمتگزاران مردم باشد تا در زندگی فردی و سیاسی خود به آنان ، تأسی نمایند .
حیدری آزاد تصریح کرد: هفته دولت درحقیقت تجلیل از خادمان و خدمتگزاران ملت و خدمت‌ رسانی صادقانه و خالصانه به مردم شریف و انقلابی ایران عزیز ماست که در طی این هفته، مردم با عملکرد و دستاوردهای دولت در زمینه‌های گوناگون عمرانی،اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی آشنا می‌شوند.
وی تاکید کرد: دولت تدبیر و امید با اهتمام کامل می کوشد تا در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری در زمینه‌های گوناگون به موفقیت‌های بیشتر و مهم‌تری دست یافته و آینده بهتری را برای ملت بزرگ و پرافتخار ایران اسلامی رقم بزند.