اعلام نامزدی کمدین صدا و سیما در انتخابات مجلس/شایعه یا واقعیت؟
اعلام نامزدی کمدین صدا و سیما در انتخابات مجلس/شایعه یا واقعیت؟

منصور بابایی کمدین صدا و سیما در آخرین روز از ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی در فرمانداری بندرانزلی حضور یافت تا سوژه خبرنگاران تکمیل شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق انزلی صبح امروز منصور بابایی کمدین صدا و سیما در فرمانداری بندرانزلی حضور یافت و به سرعت خبر اعلام نامزدی او در فضای مجازی پیچید. اما واقعیت ماجرا چیست؟

 

وی در میان جمعی از خبرنگاران در مورد نامزد شدن در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت : بر خلاف شایعات منتشر شده بنده در انتخابات ثبت نام نکرده ام، هر چند که عمیقا اعتقاد دارم مجلس نیازمند نیروهای جوان، خلاق و افرادی است که در جهت پیشرفت کشور و رونق تولید قدمهای مثبتی بردارند.

وی اظهار کرد: برای عمل کردن به تکلیفم سعی می کنم با توکل بر خدا و حمایت مردم در انتخابات شورای شهر شرکت و آنچه منویات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان در رونق تولید و عدم وابستگی است گام بردارم.

 

منصور بابایی در مورد شناخت خود از حضور در انتخابات گفت : قانون گذاری ها، سیاست ها و تصمیم گیری هایی که انجام می شود را در رسانه های مختلف تا حدودی پیگیری می کنم؛ کمیسیون های مختلف و اهدافشان را می شناسم و آنچه اهداف انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری بوده را پیگیری کرده ام، حزب و جناح خاصی ندارم و فقط پیرو مقام معظم رهبری هستم.

 

از خودم مطمئنم که می توانم هر کجا لازم باشد برای مردم شهرم مقابل رئیسان و بزرگان کشور سخنرانی کنم، دوست دارم افراد با صلاحیت وارد انتخابات شوند و تلاش میکنم تا مطالعاتم را در حوزه انتخابات و جایگاه و وظایف آن افزایش دهم.