احمدزاده: اشتباهات سریالی داوران ضربه سنگینی به ملوان وارد کرد
احمدزاده: اشتباهات سریالی داوران ضربه سنگینی به ملوان وارد کرد

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی با بیان اینکه اشتباهات سریالی ضربه سنگینی به ملوان وارد کرده است، گفت: گل تیم فوتبال خوشه طلایی در موقعیت آفساید به ثمر رسیده و یک امتیاز ارزشمند را از دست دادیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق انزلی محمد احمدزاده  با اشاره به ارائه بازی مستقیم از سوی دو تیم ملوان و خوشه طلایی اظهار کرد: این شیوه بازی در اغلب مسابقات لیگ یک رایج بوده و در دیدار ملوان مقابل خوشه طلایی نیز از سوی دو تیم استفاده شد؛ دو تیم علاقه‌ای به بازی‌سازی از خط دفاعی نداشته و تیم‌های زیادی به این شیوه به لیگ برتر صعود کردند.

وی با بیان اینکه شیوه بازی مستقیم در لیگ برتر جواب نمی‌دهد، افزود: شیوه بازی‌مان را در نیمه دوم دیدار مقابل خوشه طلایی تغییر داده و با پاس‌های متوالی و تعداد نفرات بیشتری در خط حمله حضور پیدا کردیم؛ در سوی مقابل تیم حریف با استفاده از پاس‌های بلند از خط دفاعی مترصد اشتباه تیممان بودند.

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی با اشاره به مصدومان پرتعداد این تیم گفت: هشت بازیکن در دو دیدار اخیرمان مقابل داماش گیلان و فجر شهید سپاسی شیراز دچار مصدومیت شده و دست‌کم یک ماه از میادین دور خواهند بود؛ این تعداد مصدوم باعث شده نتوانیم تیممان را به‌طور کامل در اختیار داشته و از تمام پتانسیلمان استفاده کنیم.

احمدزاده با تأکید بر اینکه گل خوشه طلایی در موقعیت آفساید به ثمر رسید، تصریح کرد: در دیدارهای اخیر امتیازات بسیاری را به دلیل اشتباهات داوری ازدست‌داده و تمامی این صحنه‌ها به تائید کارشناسان رسیده است؛ اشتباهات سریالی علیه ملوان به تیمی که با سختی و مشکلات فراوان اداره می‌شود، ضربه سنگینی وارد کرده و نمی‌دانیم شکایت را به کجا برده و حقمان را بگیریم.

  • منبع خبر : فارس گیلان