پیش بازی استقلال و ملوان / طلسمی که باید بشکند
پیش بازی استقلال و ملوان / طلسمی که باید بشکند

تیم‌های فوتبال ملوان بندرانزلی و استقلال تهران فردا از ساعت 15:30 در ورزشگاه آزادی تهران در چهارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش افق انزلی، تیم استقلال که در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی توانست تیم تراکتور را شکست بدهد در این مرحله می‌خواهد از میزبانی خود برابر تیم ملوان بهره ببرد و با برد مقابل حریف خود به مرحله بعدی راه یابد.

ساپینتو و بهزاد غلامپور سرمربی و مربی استقلال به علت محرومیت قادر به همراهی تیم خود در بازی جام حذفی نیستند و روی ماتا قرار است هدایت آبی پوشان را در این بازی برعهده بگیرد.

در آن سوی میدان تیم ملوان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی با وجود اینکه برابر تیم نفت مسجد سلیمان شکست خورده بود، اما به لطف استفاده از بازیکن غیر مجاز از سوی حریف خود با رای کمیته انضباطی برنده این بازی شد و به مرحله بعدی صعود کرد.

قوهای سپید در حالی در مرحله یک هشتم نهایی باید به مصاف تیم استقلال بروند که سالیان متمادی است؛ که نتوانستند آبی پوشان پایتخت را شکست بدهند.

آخرین برد ملوان برابر استقلال به ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ بازمی‌گردد و بعد از آن تاریخ آن‌ها نتوانستند این برد را تکرار کنند. شاگردان مازیار زارع در بازی رفت و برگشت لیگ برتر فوتبال هم ۲ بار نتیجه را برابر استقلال واگذار کردند. آن‌ها می‌خواهند در جام حذفی جبران مافات کنند و طلسم نبردن استقلال را در ورزشگاه آزادی بشکنند که قطعا این مورد بر جذابیت‌های این دیدار می‌افزاید.